بیانیه سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت روز قدس
بیانیه سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت روز قدس

سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ضمن گرامی‌داشت این ابتکار حکیمانه امام خمینی (ره) جنایت‌ها و تجاوزات رژیم غاصب اسرائیلی را به سرزمین فلسطین محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، درمتن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واپسین جمعه ماه مبارک رمضان فرا رسید تا به ابتکار حکیمانه امام خمینی (ره) نام پاک قدس؛ نخستین قبله مسلمانان و تاریخچه پر فراز و نشیبش دوباره بر سر زبانها بیافتد.

قدس فراتر از مکان است و غصب شدنی نیست. رژیم منحوس ،خونخوار و نژادپرست صهیونیستی هرگز نخواهد توانست با خوابها و خیالهای باطل و انواع دسیسه ها و فرافکنی‌های خود این ساحت سراسر مقدس را ملوث کند.

واضح و مبرهن است که قدس؛ این خاستگاه نبوت و رسالت هرگز با نمایشهای مضحکی همچون ” معامله قرن” که چیزی جز بزک کردن همان آرزوها و آمال همیشگی رژیم صهیونیستی نیست، استحاله نخواهد شد و قدس باقی خواهد ماند.آری؛ به تعبیر مقام معظم رهبری معامله قرن پیش از ترامپ خواهد مرد و جریان رهایی بخش جبهه‌های مقاومت ادامه خواهد داشت.

سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن بزرگداشت یاد و خاطره سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر شهدای والامقام مقاومت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس را گرامی می دارد و جنایت‌ها و تجاوزات رژیم غاصب اسرائیلی را به سرزمین فلسطین به شدت محکوم می کند.

Visits: 0