بازدید معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه از استان کهگیلویه و بویراحمد
بازدید معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه از استان کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری‌زاده ، معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه و هیأت همراه از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت و المسلمین سید ناصرالدین نوری‌زاده ، معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه و هیأت همراه از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید بعمل آوردند.

ایشان ضمن بیان اهمیت و جایگاه وقف دراسلام و بیان آیات و روایات پیرامون وقف گفت: یکی از روشهای نیکو و سنتهای حسنه وقف است که از دیر باز به شکل های گوناگونی در تاریخ بشر وجود داشته است واسلام آن را در مسیر روشن ، منطقی، هدفدار، مترقی و دقیق نهاده است.

حجت‌الاسلام نوری زاده گفت : وقف ریشه در عقاید و باورهای مردم دارد‌. اوقاف یک نهاد مردمی است که میتواند بزرگترین سازمان اقتصادی اسلام را شکل دهد. ما باید در توسعه و تعمیم و تعمیق فرهنگ وقف تلاش کنیم. بیان آیات و روایات پیرامون آثار و ثمرات و نتایج دنیوی و اخروی وقف توسط مبلغین در توسعه و تعمیم فرهنگ وقف میتواند بسیار تاثیرگذار باشد.

معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: استفاده از راهبرد شبکه سازی ،جریان سازی،گفتمان سازی، فرهنگسازی و توانمند سازی متولیان و مسئولین اوقاف و الگو سازی و نوین سازی شیوه های ترویج فرهنگ وقف میتواند بسیار اثرگذار باشد‌.


ایشان اشاره فرمودند: ما باید حافظ اموال موقوفه و مجری دقیق نیات واقفین باشیم و در این زمینه شفاف و دقیق عمل کنیم.

در پایان سفر یک روزه حجت الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری زاده و هیئات همراه از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله علیه السلام شهر یاسوج و پروژه خلیج فارس موقوفه مرحوم طاهری شهر یاسوج بازدید بعمل آوردند.

Visits: 1