اولین پیام استاندار جدید به مردم کهگیلویه و بویراحمد/احمدزاده: به زودی برنامه‌هایم را به شما می گویم
اولین پیام استاندار جدید به مردم کهگیلویه و بویراحمد/احمدزاده: به زودی برنامه‌هایم را به شما می گویم
سید علی احمدزاده استاندار جدید به مردم کهگیلویه و بویراحمد پیام داد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی به مردم استان آورده است: ایام اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین سلام الله علیه و اولاد و یاران با وفایش را عرض تسلیت دارم.

تقارن اربعین و هفته دفاع مقدس که یادآور دوران پرافتخار و تکرار صحنه‌های عاشورایی دفاع از میهن عزیز اسلامی‌مان بر مبنای باورهای دینی و گذشتن از همه داشته‌های دنیوی و جهاد در راه خدا بود را برای سرآغاز خدمت‌های مخلصانه بر اساس‌ همان مبانی و باورها و کار جهادی، انقلابی و پاک برای همه اقشار مردم عزیز استان و در جهت رهنمودهای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و اهداف عالیه دولت مردمی و جهادی را به فال نیک می گیریم.

از همه اقشار مختلف مردم عزیز و محترم و شریف استان که با تماس و ارسال و انتشار پیام برای انتصاب اینجانب به عنوان فرزند کوچک و کمترین استان ابراز لطف و محبت نموده‌اند سپاسگزارم. از همه هم استانی‌های بزرگوارم می‌خواهم که از هرگونه اقدامی برای بزرگداشت اربعین حسینی و خدمت به زوار اربعین که از مسیر استان عبور می‌کنند دریغ نورزند؛ بویژه تاکید می‌شود که دستگاه‌های اجرایی و دولتی در این خصوص در کنار مردم باشند و همکاری نمایند. با تشکر از همه عزیزان از هرگونه اقدامی که باعث ایجاد مزاحمت برای مردم یا موجب هزینه‌هایی اعم از چاب تبریک در جراید و مطبوعات، نصب بنر و … در رابطه با انتصاب بنده به سمت خدمتگذار استان باشد پرهیز نمایند و این هزینه ها را در راه خدمت به زوار اربعین یا نیازمندان صرف نمایند که مرضی خداوند تبارک و تعالی است و از اینکه به دلیل ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و شرایط خاص کرونایی، امکان حضور مردم شرافتمند دیارم در مراسم معارفه امکانپذیر نمی‌شود عذر خواهی می‌نمایم.

انشاالله در فرصت‌های مناسب و بخصوص بازدید از روستاها، بخش‌ها و شهرستان‌های استان توفیق دیدار سرورانم فراهم خواهد شد. به فضل الهی پس از انجام مراسم تودیع و معارفه، برنامه‌های اجرایی استان را برای آگاهی عموم عزیزان در اختیار خبرگزاری‌ها قرار خواهم داد.

اکنون ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی برای ملت عزیز ایران و بخصوص مردم شرافتمند و غیور استان کهگیلویه و بویراحمد، همه عزیزان را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت مبارزه و ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا سفارش می‌نمایم.

Views: 3

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس