آغاز ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۵ مگاواتی در خرمبید فارس
عملیات اجرایی ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۵ مگاواتی در شهرستان خرمبید آغاز شد.
مصرف برق ادارات فارس بهصورت مستمر توسط کنتورهای هوشمند رصد میشود
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بیان اینکه مصرف برق ادارات به صورت مستمر توسط کنتورهای هوشمند رصد میشود، گفت: در ماه های خرداد و تیر، ۷۸۱ مورد اعمال محدودیت خودکار مصرف در اداراتی داشتیم که بیش از الگوی تعیین شده، برق مصرف کردهاند.
تغییر ساعت کاری ادارات فارس در روز هشتم مردادماه
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: بهمنظور مدیریت بهینه مصرف انرژی و انجام امور اجرایی، ساعت کاری ادارات فارس چهارشنبه ۸ مرداد به ۶ تا ۱۱ صبح کاهش یافت.
توزیع گذرنامههای زائران اربعین کلید خورد
مدیرکل پست فارس از آغاز فرآیند کارسازی و توزیع گذرنامههای زائران اربعین حسینی از طریق شبکه پستی در استان فارس خبر داد.
پرداخت ۳۶ میلیارد ریال پاداش به مشترکان خوش مصرف صنعتی فارس
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اشاره به پرداخت ۳۶ میلیارد ریال پاداش به مشترکین خوشمصرف گفت: برای اینکه در پیک بار تابستان سال جاری بتوانیم با مدیریت مصرف از اوج بار عبور کنیم نیازمند مشارکت و همکاری مشترکان از جمله در بخش صنعت هستیم.
تصفیهخانه فاضلاب کازرون، پیشتاز در بهرهوری انرژی
مدیرعامل شرکت آبفا فارس از اخذ برچسب مصرف انرژی «گرید C» برای تصفیهخانه فاضلاب کازرون خبر داد و این دستاورد را نقطه عطفی در ارتقای بهرهوری انرژی محور و کاهش مصرف برق در تاسیسات حیاتی استان عنوان کرد.
امامجمعه شیراز: نماز جمعه بهترین مصداق برای مردمسالاری دینی است
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امامجمعه شیراز گفت: یکی از مصادیق مردمسالاری دینی نماز جمعه است و در این سنگر شاهد حضور مسئولان و مردم در کنار هم برای برطرف کردن مشکلات اجتماعی هستیم.
مراسم اربعین سردار شهید صفرپور در شیراز برگزار میشود
گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار شهید منصور صفرپور فردا پنجشنبه در مسجد امام سجاد(ع) برگزار میشود.
افتتاح ۱۱ طرح برقرسانی در جهرم استان فارس
با حضور نماینده مردم شهرستانهای جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار جهرم و مدیران صنعت برق استان، ۱۱ طرح با اعتباری معادل ۱۶۷ میلیارد تومان به بهرهبرداری رسید.
راهپیمایی جمعههای خشم و نصر در ۷۵ شهر فارس برگزار میشود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: راهپیمایی جمعههای خشم و نصر جمعه سوم مردادماه بعد از اقامه نماز جمعه با حضور مردم ولایتمدار در ۷۵ شهر استان برگزار می شود.
