سپاه: مبدا تجاوزات ساعت‌های گذشته آمریکا با شدت زیر ضرب قرار گرفت
سپاه: مبدا تجاوزات ساعت‌های گذشته آمریکا با شدت زیر ضرب قرار گرفت
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: مبدا تجاوزات چند ساعت گذشته ارتش تروریستی امریکا با شدت زیر ضرب یگان‌های موشکی و پهپادی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبر گزاری فارس،روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: مبدا تجاوزات چند ساعت گذشته ارتش تروریستی امریکا با راهبرد عملیات تاثیر محور، با شدت و قدرت زیر ضرب یگان‌های موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

بازدیدها: 2