بیانیه اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز قدس
بیانیه اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز قدس
اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز قدس با انتشار بیانیه‌ای از عموم مردم این استان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ،اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز قدس با انتشار بیانیه‌ای از عموم مردم این استان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: در روزگاری که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند ، ابتکار حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، اقدامی دوراندیشانه و ماندگار بود که موجب یادآوری مظلومیت مردم رنج دیده فلسطین و همبستگی بین المللی مسلمانان و آزادی خواهان جهان در اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی شده است.

عملکرد بد برخی دولت های اسلامی در موضوع فلسطین و رابطه گرفتن با اسرائیل، مقاومت و فداکاری های بزرگ فلسطینیان، به اوج رسیدن رذالت ها و ظلم های رژیم غاصب اسرائیل و به نهایت رسیدن حمایت های آمریکا و اروپا از این رژیم ظالم همه نشانه هایی بر پایان حیات این غده سرطانی در جهان است.

ملت مسلمان ایران آزادی بیت المقدس را نقطه هدف حرکت تمدن ساز خویش قرار داده و بر برکات حضور حماسی خویش در روز قدس جهت حمایت از آرمان فلسطین این مقتدر مظلوم تا محو کامل رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار چشم دوخته است.

برکات و دستاوردهایی که واقعیات میدانی سرزمین های اشغالی به ویژه تغییر موازنه قدرت و شرایط مقاومت گواه آن می باشد.

روز جهانی قدس عملاً میدان مبارزه از مسئله‌ای داخلی در جهان اسلام را به خاکریز نبرد بین جهان اسلام و جهان کفر و استکبار توسعه داده است.

بی‌گمان صبح آزادی قدس شریف نزدیک شده و خون سید شهیدان مقاومت حاج قاسم سلیمانی در رگ‌های همه آزادگان و بخصوص سربازان جبهه مقاومت جاری شده است و بزودی سرزمینی که با خون هزاران شهید آبیاری شده به دامان جهان اسلام بازخواهد گشت و این آیه قرآن در سراسر گیتی طنین انداز خواهد شد: «وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ»امروز وظیفه همه رسانه‌های جبهه مقاومت نشان دادن مظلومیت مردم فلسطین و ارائه تحلیلی روشن از اقدامات خصمانه رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی بر علیه ملت‌های مسلمان است که این امر موجب اتحاد و همدلی بیشتر بین ملت‌های مسلمان و زدودن آثار ناآرامی‌ها و تفرقه‌انگیزی‌های دشمنان و رسوایی حاکمان خود فروخته و همدست در معامله ننگین قرن خواهد بود.

انعکاس اقتدار و قدرت نظامی جبهه مقاومت و تغییر موازنه قدرت و شرایط مقاومت براساس رهنمود قرآن کریم که فرموده است «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم وَآخَرینَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ یَعلَمُهُم» نیازمند جبهه رسانه‌ای مقاومت در همه کشورهای اسلامی است و اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز همگام با ملت مبارز و انقلابی ایران با عزمی راسخ یاری بخش رزمندگان آزادی قدس خواهند بود.

ان‌شا الله فعالین رسانه ای در جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکومیت جنایات اسرائیل غاصب و هم‌پیمانان غربی و عربی‌اش، انزجار خود از این غده سرطانی را اعلام و هم استانی های عزیز، هم‌وطنان روزه‌دار و آزادی‌خواهان سراسر جهان را به شرکت در راهپیمایی بزرگ روز قدس دعوت می نماید.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

Visits: 28