۹۸۷ کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد آماده اسکان مهمانان نوروزی است
۹۸۷ کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد آماده اسکان مهمانان نوروزی است
معاون پژوهش ،برنامه ریزی ‌و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴۱ مدرسه در قالب‌۹۸۷ کلاس استان برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی و آماده سازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،ایمان سبحان نژاد روز شنبه در سومین نشست ستاد اسکان مسافران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد افزود:تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان در بخش های مختلف است.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد ها مردمانی مهمان نواز و خوشنام و در طول تاریخ شهره عام و خاص اند بوده اند گفت: آموزش و پرورش همچون گذشته با همکاری و تعامل همه دستگاه های و نهادهای متولی برای استقبال از میهمانان نوروزی از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد کرد.

وی با گلایه از عدم حضور برخی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در ستاد اسکان مسافران نوروزی تاکید کرد: انتظار می رود جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی در سطح شهرستان‌ بویراحمد با حضور مدیران شهرستانی در فرمانداری تشکیل تا شاهد همراهی همه دستگاه ها در راستای به وجود آوردن شرایطی امن برای مسافران نوروزی در سال نو باشیم.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست از نصب بنر جهت اطلاع رسانی در جلوی ادارات آموزش و پرورش ، پایگاه ها و ورودی شهرها خبر داد .

علی سینایی اولویت ستاد اسکان مسافران نوروزی را خانواده فرهنگیان دانست و خاطرنشان کرد: تکریم مسافران نوروزی در ستاد اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش یک اصل است.

وی افزود: مکان های مذکور با درجه بندی ، ویژه ، الف، ب و ج جهت اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده و پذیرش به شکل اینترنتی و حضوری صورت می گیرد.

سینایی بیان کرد: پذیرش میهمانان نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۳فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد دارد.

تاکنون ۵۰خانوار در قالب ۲۶۷نفر از طریق اینترنتی در سامانه ستاد اسکان جهت پذیرش رزرو کرده اند.

Visits: 2