۹۱۱ مدرسه فارس میزبان مسافران نوروزی می‌شوند
۹۱۱ مدرسه فارس میزبان مسافران نوروزی می‌شوند
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت : ۹۱۱ مدرسه فارس در ۵۲ منطقه آموزش و پرورش در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ میزبان مسافران نوروزی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،فرشید قاسمی روز سه‌شنبه در ششمین نشست ستاد اسکان مهمانان نوروزی فارس افزود: از این شمار، ۴۲۵ مدرسه درچهار ناحیه شیراز، میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

وی اعلام کرد: هفت‌هزار و ۵۸۴ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی فارس مهیا می‌شود و تجهیز نمازخانه مدارس طرح اسکان، پخش اذان از بلند گوی مدرسه و سایر برنامه های معنوی و فرهنگی نیز در دستور ستاد اسکان آموزش و پرورش قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: حضور پزشک و امکانات درمانی در محل های اسکان و بیمه مسافران از مواردی است که امسال پیگیری می‌شود.

قاسمی با تاکید بر تلاش آموزش و پرورش فارس برای برآورده کردن انتظار مسافران در اسکان نوروزی، گفت: بیش از کمیت در پذیرش مهمانان، ارائه خدمات با کیفیت به مسافران دارای اهمیت است.

وی اظهار کرد: حفظ حرمت ماه رمضان و رعایت پوشش اسلامی ۲ اصلی است که در پذیرش مهمانان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: اطلاع رسانی لحظه‌ای از وضعیت محل های اسکان، آمار و ارقام مسافران، آب و هوا و امکانات به ناظران فرآیند اسکان باید به طور مرتب انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: مانور اسکان نوروزی در روز پنجشنبه ۲۵ اسفندماه اجرا می شود.

در این نشست ایمنی ساختمان‌های میزبان مسافرین نوروزی ، تمهیدات لازم در مواجهه با قطعی آب و برق و گاز در محل های اسکان، امنیت پایدار، عدم پذیرش افراد فاقد مدارک در اسکان فرهنگیان، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی بین مسافران نوروزی و تشکیل تیم تاسیساتی در هر منطقه نیز بررسی شد.

Visits: 2