۴۳ میلیارد ریال اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری و عشایر گچساران اختصاص یافت
۴۳ میلیارد ریال اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری و عشایر گچساران اختصاص یافت
فرماندار گچساران گفت: بیش از ۴۳ میلیارد ۳۶۰ میلیون ریال اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری و عشایر اختصاص داده شد که از این میزان ۲۷ میلیاردو ۳۶۰ میلیون ریال در مناطق محروم و کم برخوردار عشایری هزینه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،روانبخش دیهم خوب روز سه شنبه در نشست شورای اداری گچساران افزود: همچنین از این میزان اعتبار ۱۶ میلیارد ریال برای عمران و آبادی روستاهای فاقد دهیاری از سوی اداره بنیاد مسکن هزینه شد.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی شهرستان باید ارتباط مستقیم با اقشار مختلف داشته باشند گفت: آنچه که نظام و دولت از ما مسئولان توقع دارد اجرای قانون می باشد و مدیران باید در چارچوب قانون و ضوابط حرکت کنند.

دیهیم خوب با بیان اینکه تحقق شعار سال باید محور کاری مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان قرار گیرد افزود: همه مدیران باید برای توسعه شهرستان برنامه ها و فعالیت های در سال جدید داشته باشند.

وی ابراز کرد: مدیران هرگز خود را وارد مسایل حاشیه ای نکنند و نباید اجازه دهیم برنامه ها و کارهای اصلی شهرستان به حاشیه کشیده شود و با جدیت به کار خود در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان و خدمات رسانی

مطلوب به مردم و شهروندان تلاش کنند.

دیهیم خوب بیان کرد: تمام کسانی که مسئولیتی در نظام جمهوری اسلامی دارند باید تا آخرین لحظه خدمت، کار و تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای پیشبرد مسائل و رفع دغدغه های مردم تلاش کنند.

امام جمعه گچساران گفت: پاسخ تنبیهی موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درس عبرتی برای استکبار جهانی و ایادی آن‌ها شد و در این عملیات موشکی سپاه به اسرائیل ابهت پوشالی این رژیم جنایتکار را بار دیگر نشان و پاسخ محکمی به تروریست‌ها داد.

سید عنایت هاشمی منش با اشاره به تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مهم‌ترین پیام جمهوری اسلامی بعد از این تنبیه و سیلی، این است که هرگونه حماقت صهیونیست‌ها علیه ایران و سرزمینشان، دشمن را با یک عملیات مشابه، گسترده‌تر، سخت‌تر و فراگیرتر مواجه خواهد کرد.

وی افزود: اقدام غرورر آفرین فرزندان ایران اسلامی و تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی خار چشم دشمنان است.

هاشمی منش تصریح کرد: بنابراین این عملیات در چارچوب حق مشروع پاسخگویی ایران به جنایات مستمر صهیونیست‌ها علیه فرماندهان سپاه پاسداران ایران، علیه موجودیت ایران و همچنین پس از وحشی‌گری راست‌گرایان افراطی به ریاست نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انجام شد.

وی ادامه داد: اما این اقدام ایران اسلامی نشان داد که ایران هم قدرت شکستن این تصورات و هیمنه پوشالی رژیم غاصب را دارد هرچند هنوز برخی ها قدرت نظام جمهوری اسلامی را باور نکردند که تکلیف آنها نیز مشخص است.

هاشمی منش افزود: نفوذ ناپذیری آسمان اسرائیل با دفاع مشروع ایران و تنبیه رژیم غاصب و جنایتکار زیر سوال رفت و نشان داد گنبد آهنین و سیستم دفاعی آن ها تصوری واهی و تبلیغاتی پوچ بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از رادارهای اسرائیل که در پاسخ تنبیهی موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صدمه دید سالها احیاء مجدد آن طول خواهد کشید.

امام جمعه گچساران گفت: پیام این اقدام مهم این بود که همه باید بدانند که ایران اسلامی با قدرت و صلابت پاسخ هر اقدام جنایتکارانه را خواهد داد.

هاشمی منش با بیان اینکه خدمت به مردم از ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حمایت و همراهی واقعی مردم توطئه دشمنان و دوران سخت را پشت سر گذاشت.

وی کم کاری مدیران و مسئولان را بزرگترین خیانت دانست و گفت: رویداد مهم کنگره بزرگ شهداء را پیش رو داریم که باید برای برگزاری آن تمام تلاش خود را به کار ببریم.

هاشمی منش ضمن انتقاد از عدم حضور مسئولان پتروشیمی این شهرستان گفت: در هیچ جلسه ای مسئولان یا نماینده پتروشیمی گچساران حضور ندارد و چندین بار با آنها تماس گرفتیم ولی آنها پاسخگو نبودند.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

Visits: 1