۱۳۰ نفر از طریق آزمون استخدامی جذب دستگاه‌های اجرایی فارس می‌شوند
۱۳۰ نفر از طریق آزمون استخدامی جذب دستگاه‌های اجرایی فارس می‌شوند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: طی ماه‌های آتی، ۱۳۰ نفر از جوانان مومن، نخبه و انقلابی بومی این استان در قالب مرحله دوم طرح ‘شهید زین‌الدین’ از طریق برگزاری آزمون استخدامی، جذب دستگاه‌های اجرایی فارس می شوند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،محسن نعمتی افزود: با عنایت به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جوان سازی دولت و تشکیل دولت جوان انقلابی و با توجه به دستور موکد رئیس جمهور مبنی بر ساماندهی نیازهای واقعی دستگاه‌های اجرایی با هدف ارتقای بهره وری منابع انسانی و ارائه خدمت مناسب به مردم استان، مجوز جذب این نیروها صدار شد.

او ادامه داد: در گام نخست تعداد ۱۰۶ سهمیه بین ۱۰ دستگاه استان شامل جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات کشاورزی، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، شرکت برق منطقه‌ای ، شرکت آب منطقه‌ای ، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اداره کل راه و شهرسازی فارس و اداره کل راه و شهرسازی لارستان توزیع شده است و آزمون جذب فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استان هم به همراه دفترچه وزارت کشور منتشر خواهد شد .

وی اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir تا تاریخ دهم اسفند ماه جاری نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام کرده و با رعایت شرایط احراز ثبت نام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: این آزمون همزمان با ۱۹ استان کشور ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ توسط جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

نعمتی گفت: کارت ورود به جلسه آزمون نیز ۲۸ فروردین ماه سال آتی در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل دریافت خواهد بود.

وی ادامه داد: متقاضیان پس از شرکت در آزمون کتبی به میزان پنج برابر ظرفیت جهت مصاحبه تخصصی و انجام ارزیابی صلاحیت های عمومی و تکمیلی دعوت خواهند شد و پس از احراز شایستگی به استخدام در خواهند آمد.

Visits: 2