گام بلند جوانی جمعیت و فرزندآوری در بیمارستان بی‌بی‌حکیمه گچساران
گام بلند جوانی جمعیت و فرزندآوری در بیمارستان بی‌بی‌حکیمه گچساران
رئیس بیمارستان بی بی حکیمه گچساران گفت: از سال ۹۷ تا کنون حضور سالانه ۱۶۰۰ تا ۲۵۰۰ بیمار مراجعه کننده در راستای درمان ناباروری به بیمارستان بی‌بی‌حکیمه ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، پردیس بخشایی رئیس بیمارستان بی بی حکیمه گچساران نیز در جلسه کمیته صیانت از جوانی جمعیت این شهرستان اظهار کرد: تلاش شد قبل از هر چیزی در این بیمارستان بخش ان آی سی یو نوزادان را تقویت کنیم.

 وی بیان کرد: این امر در بیمارستان بی‌بی‌حکیمه باعث شد تا نوزادان نارس زیادی که وجود داشت نجات داده شوند.

 رئیس بیمارستان بی‌بی‌حکیمه گچساران تصریح کرد: از سال ۹۷ نیز بخش آی وی اف در این بیمارستان شروع به کار کرده و تاکنون درمان بسیاری بیماران مراجعه کننده نابارور از نقاط مختلف کشور و کشورهای همسایه اعم از عراق، گرجستان و تاجیکستان در این بیمارستان صورت گرفته است. 

بخشایی عنوان کرد: در این بیمارستان بیماری با سابقه ۱۵ سال نازایی که این مشکل باعث جدایی او شده بود پس از وصل شدن مجدد به همسر اول خود تحت درمان قرار گرفت و در حال حاضر نیز باردار است.

وی گفت: در گذشته زوج های نابارور متعددی به دلیل وجود هزینه‌های بسیار بالا و تردد دشوار در استان‌های دیگر از ادامه درمان منصرف می‌شدند.

 رئیس بیمارستان بی بی حکیمه گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضر با راه‌اندازی این بخش در بیمارستان بی‌بی‌حکیمه گچساران اغلب بیماران به ما مراجعه کرده پروسه درمان نازایی خود را طی می‌کنند.

 بخشایی بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال ۳۵ تا ۴۰ درصد آمار باروری و مراجعه کنندگان ما موفق بوده است.

 وی افزود:از سال ۹۷ تا کنون حضور سالانه ۱۶۰۰ الی ۲۵۰۰ بیمار مراجعه کننده در راستای درمان ناباروری به بیمارستان بی بی حکیمه ثبت شده است.

 وی افزود: پوشش بیمه‌ای در مرکز آی وی اف گچساران وجود دارد و بیماران می‌توانند با هزینه بسیار کم مراجعه و درمان خود را انجام دهند.

Visits: 1