کارکنان صنعت نفت گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت کشور پای انقلاب ایستاده‌اند
کارکنان صنعت نفت گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت کشور پای انقلاب ایستاده‌اند
مدیرعامل نفت و گاز گچساران گفت: ما باقامتی برافراشته به عنوان دومین تولید کننده نفت کشور محکم و استوار ایستاده ایم و در کنار نظام و ولایت خواهیم ماند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، غلامرضا کمالی در همایش بزرگ تجدید میثاق کارکنان صنعت نفت گچساران گفت: در حوزه جهاد اقتصادی در حال تلاش هستیم.

وی بیان کرد: همایش میثاق با ولایت را اجر کردیم تا به آنهایی که در گذشته با رهروی ایادی ظلم و اجیر شدگان آنها تصور می کردند با‌ ۴ اعتشاش می توانند کاری کنند بدانند ما پای نظام و پشت سر ولی فقبه خود ایستاده ایم.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با اجرای این همایش به آنها می گوییم درخت تنومند اسلامی بیدی نیست که از این بادها بلرزد.

کمالی عنوان کرد: با قامتی برافراشته و توانی مصاعف پای انقلاب اسلامی ایستاده ایم تا آخرین قطره خون خود می ایستیم.

وی گفت: هقته دفاع مقدس را پیش رو داریم که یادآور شهادت کسانی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و ایثار را نشان دادند.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: صنعت نفت در دوران پیروزی انقلاب با بستن شیرهای نفت در شکست طاغوت نقش مهمی را ایفا کردند.

کمالی بیان کرد: پس از پیروزی دشمنان فکر می کردند ما به خارجی ها می گوییم که برگردند ولی این اتفاق نیفتاد امروز ما در حایگاهی ایستاده ایم که صادرات خود و پیشرفت در صنعت نفت را با اکتفا به دانش داخلی انجام داده ایم.

وی افزود: ما باقامتی برافراشته به عنوان دومین تولید کننده نفت کشور محکم و استوار ایستاده ایم و در کنار نظام و ولایت خواهیم ماند.

Visits: 1