پیش نویس سند راهبردی و اجرایی سومین حرم اهل بیت (ع) تدوین شد
پیش نویس سند راهبردی و اجرایی سومین حرم اهل بیت (ع) تدوین شد
معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: پیش‌نویس سند راهبردی و اجرایی تحقق شاخص‌ها و پروژه‌های مرتبط با سومین حرم اهل بیت (ع) تدوین شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،محمد فرخ زاده، سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مختصرسازی و مردمی سازی و توجه به جنبه‌های عملی در تدوین و اجرای سند گفتمان سومین حرم اهل بیت (ع) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که کارگروه تدوین و ناظرین به این مهم توجه دارد.

وی ادامه داد: این سند در گام نخست باید قابلیت اجرا داشته باشد و پس از تکمیل، پیگیری شود تا به تصویب شورای ملی زیارت کشور برسد.

او اظهار کرد: در موضوع گفتمان سومین حرم اهل بیت (ع)، دو تجربه عملی با عنوان گفتمان سه سطحی دانش آموز، معلم و والدین با نام شهر فرزانگان نیز برای تمام دانش‌آموزان پایه چهارم دبستان تدوین شد.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: طرح مسجد محوری نیز دیگر طرح با موضوع آشنایی با ادب و آداب زیارت در سومین حرم اهل بیت (ع) بود که هر دو طرح با موفقیت در تراز ملی اجرا شد.

فرخ زاده افزود: در تمام دنیا، حضور در اماکن مذهبی دارای ضوابط و شرایط خاص است که این مهم از گذشته دور نیز در شیراز مورد توجه مردم بوده و امروز نیز حرمت و حریم این امکان باید پاس داشته شود.

Visits: 3