پیام حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ مناسبت هفته بسیج
پیام حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ مناسبت هفته بسیج
حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ؛ حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. 

متن پیام به شرح زیر است:

بسیج یادآور شجره طیبه‌ الهی و مظهر عزت و قدرت انقلاب اسلامی است که به دست رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در بوستان انقلاب ‌کاشته شد. 

بسیج مظهر بصیرت و مجاهدت و یک مکتب و فرهنگ اصیل و برگرفته از تعالیم نورانی اسلام، آیات قرآن و احادیث نورانی که معمار کبیر انقلاب اسلامی با ایجاد آن توانست عامل پیشرفت، استقلال و عزتمندی کشور شود.

پایداری و استقامت بسیجیان سلحشور در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس اسلامی، شایسته تجلیل و تقدیر است و سالروز تاسیس بسیج مستضعفان، بهانه‌ای برای پاسداشت این رشادت‌ها و دلاوری‌ها است.

نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص در عرصه‌هایی مانند علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به ویژه در محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری و مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی نشان از مسئولیت پذیری متعهدانه و راهگشایی آنان در پیشرفت کشور از گردنه‌های سخت است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی؛ و تبریک هفته بسیج به آحاد بسیجیان بویژه واقفین ، خیرین ، هیأت امنا ، مراکز افق و خادمین بقاع متبرکه و موقوفات، رشد و تعالی این شجره طیبه را در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از محضر خداوند متعال خواستاریم.

عباس نصیرالاسلامی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

Visits: 12