پیام تبریک ریحان محمدپور ده‌بزرگی به مناسبت شانزدهم آذرماه روز دانشجو
پیام تبریک ریحان محمدپور ده‌بزرگی به مناسبت شانزدهم آذرماه روز دانشجو
ریحان محمدپور ده‌بزرگی گفت: «اینجانب  ۱۶ آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و  توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.»

به گزارش پایگاه خبری شباویز، ریحان محمدپور ده‌بزرگی فعال سیاسی اجتماعی شهرستان های گچساران و باشت به مناسبت شانزدهم آذرماه روز دانشجو پیام تبریکی به شرح زیر، صادر کردند.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) می فرمایند:« انتظار من از شما جوانها و اساتید این است. تولید علم کنید. به سراغ مرزهای دانش بروید. فکر کنید. کار کنید. با کار و تلاش می‌شود از مرزهایی که امروز دانش دارد، عبور کرد.»

۱۶آذر، فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملی و دینی دانشجویان ایران عزیز است.

بی شک حماسه غرورآفرین ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، از سوی دانشجویان ایرانی در تاریخ ایران به عنوان نماد روحیه ضد استبدادی و جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خودگذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است تا گواهی باشد بر روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرزوبوم را برای همیشه در تاریخ ثبت و فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند.

این روز فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت دانشجویانی که همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند و در شرایط حساس کنونی که کشور عزیزمان نیازمند وحدت و همدلی است، از آنها انتظار می رود که جهاد علمی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار داده و عزم خویش را جزم نمایند که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به تاکید معظم له مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری، این کشور را به جایگاهی شایسته برسانند و الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت را به نحوی ملموس به نمایش بگذارند.

اینجانب  ۱۶ آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و  توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

ریحان محمدپور ده‌بزرگی

Visits: 7