پیام تبریک رامین چرومی روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج
پیام تبریک رامین چرومی روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج
هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است جهت تجدید پیمان با آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاورحضرت امام، مقام معظم رهبری که نوای دلنشین و عاشقانه اش را با گوش جان شنیدیم که :« بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند.»

به گزارش پایگاه خبری شباویز ،رامین چرومی روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. امام خمینی(ره)

هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته است، گمان درستی نیست اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم. بسیج، فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی و تدبیر حضرت امام خمینی(ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است جهت تجدید پیمان با آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاورحضرت امام، مقام معظم رهبری که نوای دلنشین و عاشقانه اش را با گوش جان شنیدیم که :”بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند.”

اینجانب به سهم خود ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های تمامی بسیجیان جان بر کف در نهادینه نمودن فرهنگ بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک و تهنیت عرض نموده ، توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت صاحب الزمان(عج) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای از ایزد متعال خواستارم.

رامین چرومی
روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

Visits: 11