پپ جلوی توخل ایستاد:این ستاره سیتی بماند
پپ جلوی توخل ایستاد:این ستاره سیتی بماند
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، حاضر نیست به این راحتی از کایل واکر دست بکشد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ورزش سه،توماس توخل به دنبال بهبود شرایط بایرن در تمامی پست‌ها است و بازیکنان بزرگی را برای این کار در نظر گرفته است.

بایرن مونیخ به صورت جدی به دنبال جذب هری کین به عنوان اولویت اولش در این تابستان است اما مذاکرات با سایر گزینه‌های مدنظر سرمربی تیمش را هم در دستور کار دارد.

یکی از بازیکنانی که پیشنهاد بازی در بایرن باعث شده برای ترک باشگاه فعلی‌اش وسوسه شود، کایل واکر است که در چند سال اخیر تمامی افتخارات ممکن را با پیراهن منچسترسیتی و تحت هدایت گواردیولا تجربه کرده است.

این ستاره سیتی حالا قصد دارد چالش جدیدی را در طول دوران فوتبالش تجربه کند و پیوستن به بایرن می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای او باشد تا حضور در لیگ فوتبال آلمان را هم در کارنامه داشته باشد.

با این حال، منچسترسیتی حاضر نیست به همین سادگی با جدایی یکی از ستاره‌های تیمش موافقت کند و تمام تلاشش را به کار گرفته که او را برای ادامه حضور در ورزشگاه اتحاد متقاعد کند.

گواردیولا علاقه خاصی به این بازیکن دارد و آماده است تا برای حفظ او با توخل وارد رقابت شود. سیتی پیشنهاد جدیدی را به واکر ارائه کرده که مدت زمان آن بیشتر از قبل است و امید دارد که این پیشنهاد باعث شود او فکر ترک این باشگاه و پیوستن به بایرن را از سر بیرون کند.

Visits: 3

  • منبع خبر : ورزش سه