پدر شهید علی‌رودی در یادواره ۳۱ شهید نفت: همه ملت مظلومیت آرمان را در لحظه شهادت دیدند
پدر شهید علی‌رودی در یادواره ۳۱ شهید نفت: همه ملت مظلومیت آرمان را در لحظه شهادت دیدند
یادواره ۳۱ شهید شرکت نفت و گاز گچساران، شهدای مقاومت و شهید امنیت آرمان علی وردی با حضور پدر و مادر شهید علی وردی، جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در سالن اجتماعات آزادی شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام امینی امام جمعه سابق مسجدسلیمان در یادواره ۳۱ شهید شرکت نفت و گاز گچساران، شهدای مقاومت و شهید امنیت آرمان علی وردی اظهار کرد: دو شاخصه اصلی انقلاب اسلامی بحث فرهنگی بودن و مردمی بودن انقلاب است.

وی بیان کرد: امام با توکل به قدرت خداوند و همراهی خالصانه مردم بزرگ ایران، نظام جمهوری اسلامی را پایه‌ریزی کردند که امروز بعد از گذشت ۴۵سال همچنان باعزت و اقتدار به مسیرش ادامه می‌دهد.

امام جمعه سابق مسجدسلیمان عنوان کرد: باید اجازه بدهیم تا حرف‌های نسل جدید هم شنیده شود امروز بسیاری از جوانان به ما درس می‌دهند اگر چه مشکلاتی هم در کشورمان وجود دارد و همه دولت‌ها نیز نقاط ضعف و قوتی دارند اما همچنان باید متحد، منسجم و یکدل در راه انقلاب و صیانت از آرمان شهدا باشیم.

حجت الاسلام امینی گفت: امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا به‌ ویژه جوانانی است که با وجود سن و سال اندک، قدم در مسیر ایثار و شهادت گذاشتند.

امام جمعه سابق مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش‌های بسیاری کرده و می‌کنند تا مردم از آرمان‌های انقلاب و خون شهدا دور شده و اهدافشان محقق شود، اما مردم بزرگ ایران اسلامی همچنان پای آرمان انقلابشان مانده‌اند و در مقابل فتنه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.

پدر شهید آرمان علی وردی در ادامه این آیین گفت: فرزندم آرمان ویژگی‌هایی در مباحث علمی، فرهنگی و جهادی داشتند و عشق و علاقه‌اش این بود که برای مردم کار کند. آرمان در کارهای جهادی فعال بود و در مدارس شاگرد نخبه بود و آرزو داشت شاگرد امام زمان (عج) شود که همین‌طور هم شد.

وی افزود: در چهارم آبان ماه سال گذشته عده‌ای به آرمان حمله کردند و ۶۷ ضربه به او زدند، عده‌ای هم تشویق می‌کردند، در چند مقطع آرمان را زدند. 

وی ادامه داد: اول به جرم اینکه دارای محاسن بود، به جرم اینکه کتاب قرآن به همراه داشت و در مقطع سوم نیز حرز امام جواد به بازو بسته بود. آرمان شخصی بود که زیر بار حرف ظلم نمی‌رفت.

پدر شهید علی وردی اظهار کرد: آرمان مستحکم ایستاد تا به شهادت رسید و همه مظلومیت ایشان را دیدند و آرمان شد آرمان ایران و تمام کشور و ۴۰ کشور برای آرمان مجلس گرفتند، برخی می‌خواستند جای شهید با جلاد عوض شود ولی نتوانستند.

Visits: 5