واگذاری زمین به ۱۸۱۴ خانواده در کهگیلویه و بویراحمد
واگذاری زمین به ۱۸۱۴ خانواده در کهگیلویه و بویراحمد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به واگذاری زمین به یک هزار و ۸۱۴ خانواده در طرح ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: اجرایی شدن مشوق های دولت برای ترویج فرزندآوری و جوانی جمعیت همکاری همه دستگاه ها را می طلبد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،سید جوادهاشمی روز سه شنبه در حاشیه تودیع و معارفه سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقشه دشمنان برای ضربه زدن به کانون خانواده، اظهار کرد: زنان و مادران نقش موثری در مسائل تربیتی و اخلاقی در خانواده دارند.

وی افزود: ظرف سال های اخیر موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که امور بانوان استانداری استان به جد پیگیر اعتبارات و برنامه های مربوط به فرزندآوری و جوانی جمعیت بود.

هاشمی بیان کرد: موضوع دیگری که در دستور کار حوزه زنان استانداری قرار گرفت پیگیری برای پرداخت تسهیلات ازدواج بود و کارهای خوبی نیز انجام گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از اقدامات سرپرست سابق دفتر امور زنان و خانواده مشکلات خانوادگی را علت اصلی عدم پذیرش مسئولیت امور بانوان برای مدیرکل سابق دانست و بیان کرد: آسیب های حوزه زنان شناسایی و از طریق ارتباط با جامعه فرهنگی و قرآنی و همچنین خیرین رفع شود.

سرپرست سابق امور بانوان و خانواده استانداری استان هم با اشاره به اینکه در سفر دور دوم دولت به استان ۷۹۰ میلیارد ریال به حوزه بانوان اختصاص یافت، گفت: این اعتبار برای ساخت سالن ورزشی، پارک بانوان، کمک به زوج های نابارو و رفع آسیب های اجتماعی حوزه زنان اختصاص یافت که پیگیر جذب این میزان اعتبار هستیم.

بتول محمدی با بیان اینکه در راستای جوانی جمعیت ستاد خانواده و جوانی جمعیت در فرمانداری ها تشکیل شد، افزود: سهم استان از محل بند(ح) تبصره ۹ ماده واحده قانون بودجه ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بود که طبق آبین نامه ۳۰ درصد به زنان شاغل در ادارات و ۷۰ درصد در راستای ارتقاء سلامت و آموزش جامعه هدف باید اختصاص داده شود.

در پایان این آئین از زحمات بتول محمدی تجلیل و سیده راضیه مختاری یوسف آباد به عنوان سرپرست جدید دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

Visits: 3