نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس: شناورها فقط از مسیر مجاز تردد کنند
نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس: شناورها فقط از مسیر مجاز تردد کنند
نهاد مدیریت آبراه خلیج‌فارس اعلام کرد: تبعات ناشی از تردد از مسیرهای غیرمجاز، برعهده مالک، بهره‌بردار و فرمانده شناور خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبر گزاری فارس،نهاد مدیریت آبراه خلیج‌فارس اعلام کرد: تبعات ناشی از تردد از مسیرهای غیرمجاز، برعهده مالک، بهره‌بردار و فرمانده شناور خواهد بود.

متن کامل پیام پی‌جی‌اس‌ای به این شرح است: نهاد PGSA در پاسخ به استعلام‌های مکرر اعلام می‌کند: هرگونه تردد از مسیرهای خارج از چارچوب تعیین‌شده PGSA، مشمول تضمین عبور ایمن نبوده و از پوشش بیمه و مسئولیت‌های مرتبط برخوردار نخواهد بود.

تبعات ناشی از تردد از مسیرهای غیرمجاز، برعهده مالک، بهره‌بردار و فرمانده شناور خواهد بود.

بازدیدها: 1