به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبر گزاری فارس،نهاد مدیریت آبراه خلیجفارس اعلام کرد: تبعات ناشی از تردد از مسیرهای غیرمجاز، برعهده مالک، بهرهبردار و فرمانده شناور خواهد بود.
متن کامل پیام پیجیاسای به این شرح است: نهاد PGSA در پاسخ به استعلامهای مکرر اعلام میکند: هرگونه تردد از مسیرهای خارج از چارچوب تعیینشده PGSA، مشمول تضمین عبور ایمن نبوده و از پوشش بیمه و مسئولیتهای مرتبط برخوردار نخواهد بود.
تبعات ناشی از تردد از مسیرهای غیرمجاز، برعهده مالک، بهرهبردار و فرمانده شناور خواهد بود.
بازدیدها: 1





