مشرف شدن ۶٠٠ زائر اولی به مشهد مقدس
مشرف شدن ۶٠٠ زائر اولی به مشهد مقدس
مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام ۶۰۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی به مشهد مقدس در قالب دهمین دوره طرح زائران حرم رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،رضا معممی مقدم با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان، دهمین دوره طرح زائران حرم رضوی با هدف تکریم جامعه هدف سازمان بهزیستی بویژه زنان سرپرست خانوار که زائر اولی می باشند در قالب دو دوره سه روزه در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: در دو دوره ۶۰۰ نفر از جامعه هدف سازمان بهزیستی اعزام خواهند شد که دوره اول از ۱۰ تا ۱۳ و دوره دوم از ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه خواهد بود.
معممی مقدم به حضور معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیر کل بهزیستی استان خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه این طرح اشاره کرد و افزود: علاوه بر برنامه زیارت جمعی با هماهنگی با دارالهدایه حرم، مراسم سخنرانی و مداحی نیز برای این عزیزان خواهیم داشت.
معممی مقدم ادامه داد: مطابق آمار و اطلاعات سامانه جامع بانک اطلاعات و مدیریت موقوفات و اماکن متبرکه، ۷۵۲ نیت در این خصوص داریم که مربوط به ۳۲۱ موقوفه دارای درآمد است.
مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: منتخبان از طریق تعاملی که در استان‌ها با ادارات کل بهزیستی انجام شده معرفی و انتخاب شده‌اند.

Visits: 1