مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس: مردم فریب جنگ رسانه‌ای غرب را نخورند
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس: مردم فریب جنگ رسانه‌ای غرب را نخورند
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس گفت:عملیات تنبیهی «وعده صادق» در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق و پاسخ به شروع جنگ اسرائیل علیه مسلمانان جهان است؛ جامعه باید نسبت به این مهم آگاه باشد و در جنگ رسانه‌ای غرب فریب نخورد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،حجت‌الاسلام حمید مقامی روز یکشنبه با انتشار پیامی اظهار کرد: «وعده صادق» پاسخ قاطع به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه است.

وی ادامه داد:جنگ را صهیونیست‌ها با ترور دانشمندان هسته‌ای و سپس حمله به کنسولگری ایران در سوریه آغاز کردند و عملیات وعده صادق در تحقق بازدارندگی اقدامات نسل‌کُشی این رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین بود.

مقامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: این اقدام باید پاسخ می‌گرفت و با کمک سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح این عملیات با قاطعیت تمام انجام شد.

جامعه دانشگاهی شیراز ظهر یکشنبه با اجتماع در مسجد دانشگاه شیراز حمایت خود از تنبیه رژیم غاصب اسرائیل اعلام و از نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران تقدیر کردند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی شلیک شد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

Visits: 2