مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد با ۲۵۰۰تخت آماده پذیرش مسافران نوروزی است
مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد با ۲۵۰۰تخت آماده پذیرش مسافران نوروزی است
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲هزار و ۵۰۰ تخت در مناطق مختلف استان آماده پذیرش مسافران نوروزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،سعید طالبی پور روز یکشنبه در حاشیه مانور بزرگ ستاد سفرهای نوروزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این تعداد تخت در قالب هتل ها، اقامتگاه های بوم‌گردی و مدارس برای اسکان مسافران در استان تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: مانپر خدمات سفرهای نوروزی با هدف آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان برای استقبال از میهمانان در یاسوج برگزار شده است.

طالبی پور خاطرنشان کرد: از حدود یک ماه پیش با تشکیل ستاد خدمات سفر و ۱٠ کمیته تخصصی مقدمات لازم برای پذیرش میهمانان نوروزی در استان فراهم‌شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه فضای همکاری و تعامل مناسبی بین دستگاه‌های مختلف استان وجود دارد، عنوان کرد: در ایام نوروز با تمام توان در خدمت گردشگران خواهیم بود تا فضای پر از شورونشاطی را در روزهای پیش رو رقم بزنیم.

دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد افزود: آمادگی اکیپ‌های هلال‌احمر، سامان‌دهی مراکز اقامتی، بازدید و آماده‌سازی و بهسازی مجتمع‌های خدمات رفاهی ،نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی از برنامه‌های مهم این ستاد در استان بوده است.

طالبی پور ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های سنتی باهدف معرفی آداب‌ورسوم مردم ویژه ماه مبارک رمضان و نظارت بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در تأسیسات گردشگری از دیگر برنامه‌های ستاد خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گفت: با هدف رونق گردشگری مذهبی در بقاع متبرکه استان برنامه های فرهنگی و مذهبی اجرا می شود.

کهگیلویه و بویراحمد با ۲۸۰جاذبه طبیعی نوروز هر سال میزان حدود ۲میلیون گردشگر است.

Visits: 2