محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در یاسوج اعلام شد
محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در یاسوج اعلام شد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: محدودیت ترافیکی از ساعت هفت صبح فردا آغاز می شود و تا پایان مراسم راهپیمایی روز قدس ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،سرهنگ پیوست روز پنجشنبه اظهار کرد: به‌منظور هرچه با شکوه تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز قدس محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی صبج جمعه از میدان هفت تیر به خیابان طالقانی به سمت مصلای بزرگ نماز جمعه اجرا می شود.

وی افزود: تمامی مسیر های منتهی به خیابان طالقانی تا مصلای نماز جمعه محدودیت تردد اعمال می شود.

سرهنگ پیوست از همه شهروندان خواست برای حضور در راهپیمایی روز قدس از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده و از پارک هرگونه وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی خودداری کنند.

وی ادامه داد: مسیر های جایگزین برای تردد وسایل نقلیه از میدان امام حسین به تقاطع جانبازان و خیابان امام خمینی به سمت میدان انقلاب است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه از میدان هفت تیر به سمت مصلای بزرگ امام خمینی شروع می شود اما تمامی مسیر های منتهی به مسیر راهپیمایی از ساعت ۰۷:۰۰ مسدود خواهد شد و با تجمع شرکت کنندگان و نمازگزارن در مصلی بزرگ‌امام خمینی شهر یاسوج به پایان خواهد رسید.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تمامی شهرها، بخش‌ها و تعدادی از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد با حضور حماسی اقشار مختلف مردم و با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف و ابراز انزجار از رژیم جعلی، غاصب صهیونیستی و خنثی‌سازی توطئه‌ها استکبار جهانی در منطقه، برگزار می‌شود.

Visits: 1