فعالیت ۶۲ واحد صنعتی فعال در شهرکهای صنعتی و نواحی صنعتی گچساران
فعالیت ۶۲ واحد صنعتی فعال در شهرکهای صنعتی و نواحی صنعتی گچساران
مدیر کل صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:از ۹۵ واحد صنعتی گچساران ۶۲ مورد آن فعال و ۳۳ مورد آن غیر فعال می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، روزبهان رئیس سازمان صنعت معدن تجارت کهگیلویه و بویراحمد در جلسه بررسی مشکلات و مسائل حوزه اقتصادی گچساران اظهار کرد: گچساران قطب اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد بوده و مهم‌ترین پروژه‌های ما در این شهرستان قرار دارد که می‌تواند نقش مهمی را در اشتغال گچساران ایفا کند.

 وی بیان کرد:افزون بر ۱۸ درصد از پروژه‌های صنعتی استان در گچساران قرار دارد .

مدیر کل صنعت معدن و تجارت باکیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعداد ۹۵ واحد صنعتی در حوزه‌های شهرک‌های صنعتی چهار بیشه، ناصرآباد و خارج از محدوده شهرک‌ها و نواحی صنعتی گچساران قرار دارد.

 روزبهان عنوان کرد:این تعداد واحد صنعتی زمینه اشتغال ۵۶۸ نفر را در گچساران فراهم کرده است.

 وی گفت: از ۹۵ واحد صنعتی گچساران ۶۲ مورد آن فعال و ۳۳ مورد آن غیر فعال می‌باشد.

 دانش آموز سرپرست جدید اداره امور شعب  بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جذب تسهیلات تبصره ۱۶ در گچساران خاطرنشان کرد: با وجود مدت کم ابلاغ این تسهیلات در گچساران جذب خوب و بزرگی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هیچ منابعی دولت در اختیار بانک‌ها قرار نداده بانک‌ها مکلف هستند تا از محل اعتبارات خود تسهیلات را پرداخت کنند.

دانش آموز گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۷۰۰ هزار تقاضا به ریاست جمهوری ارسال شد که حدود ۲۰۰ هزار مورد آن در خصوص وام بوده، تلاش می‌شود محقق گردد.

Visits: 1