فرمانده ارتش در فارس: “وعده صادق” همبستگی ملی بین جوانان ایران را تقویت کرد
فرمانده ارتش در فارس: “وعده صادق” همبستگی ملی بین جوانان ایران را تقویت کرد
فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: ایجاد همبستگی بیشتر بین جوانان ایرانی از دستاوردهای عملیات وعده صادق در پاسخ به رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،امیر سرتیپ قاسم رضایی روز چارشنبه در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش فارس با وی، اظهار کرد: افزایش غرور ملی از دیگر دستاوردهای داخلی عملیات وعده صادق بود.

وی ادامه داد: ارتش جمهوی اسلامی با افتخار خود را خادم مردم ایران می‌داند.

فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: خوشبختانه تعاملات بسیار خوبی بین ارتش و مجموعه آموزش وپرورش وجود دارد و هرکجا که آموزش وپرورش صلاح بداند ارتش آماده کمک با این نهاد اثرگذار است.

آگاهی دانش‌آموزان از دستاوردهای ارتش به آنها هویت می‌بخشد

مدیرکل آموزش وپرورش فارس در این دیدار که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در از خالص‌ترین نیروهای انقلاب اسلامی هستند که همواره بدون توقع ماموریت‌های خود را به خوبی انجام داده‌اند.

فرشید قاسمی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره درخدمت به مردم و درمسیر انقلاب گام برداشته و همواره در صحنه خدمتگزاری حاضر بوده است.

وی اظهار کرد: وظیفه آموزش وپرورش این است که دستاورهای ارتش جمهوری اسلامی رابه اطلاع دانش آموزان برساند چرا که این امر بر هویت بخشی آنها موثر است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز درباره عملیات اخیر وعده صادق، گفت: رژیم غاصب در این عملیات بی‌نظیر، به فرموده رهبر معظم انقلاب تنبیه مناسبی شد.

Visits: 1