صرفه جویی ۷ میلیارد تومانی در نوسازی خط انتقال آبرسانی شیراز
صرفه جویی ۷ میلیارد تومانی در نوسازی خط انتقال آبرسانی شیراز
مدیر عامل آبفا شیرازگفت: سرویس و نوسازی شیرآلات خط انتقال آبرسانی از سد درود زن به شهر شیراز با صرفه جویی حدود ۷ میلیارد تومانی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، بهمن بهروزی ضمن تقدیر از این اقدام گروه جهادی شهدای شرکت آب و فاضلاب شیراز افزود: با خرابی و جام کردن برخی از شیرهای خط اول آبرسانی شهر شیراز از طریق سد درود زن، اقدامات لازم جهت سرویس و تعمیر این تاسیسات توسط گروه جهادی با کمترین هزینه انجام شد.

بهروزی افزود: با توجه به زمان اجرای خط انتقال و گذشت سالیان زیاد از عمر این تاسیسات، عملیات سرویس و تعمیر شیرهای موجود خط انتقال آبرسانی از مخزن مرتفع تا مخازن فشار شکن و معالی آباد در دستور کار بود.

وی با اشاره به قیمت بسیار زیاد این شیرها و مبالغ درخواستی شرکت‌های سازنده جهت سرویس و تعویض آنها اظهار داشت: تعمیر این شیرآلات به گروه جهادی شهدای شرکت آب و فاضلاب شیراز واگذار شد که با کمترین مبلغ انجام شد.

بهروزی ابراز داشت: در جریان این عملیات تعمیر و سرویس تعداد ۲۰ شیر اصلی قطع و وصل و کنترل جریان با اقطار ۴۰۰ تا ۷۰۰ میلیمتر انجام گرفت که مبلغ حدود ۷۰ میلیارد ریال جهت سرویس و نوسازی شیرآلات خط انتقال آبرسانی صرفه‌جویی شد.

Visits: 3