زندگی نامه ژیلا صادقی/عکس ژیلا صادقی و همسرش
زندگی نامه ژیلا صادقی/عکس ژیلا صادقی و همسرش
ژیلا صادقی از مجری های سرشناس تلویزیون است که در تاریخ 22 شهریور 1352 در تهران متولد شد. او دومین فرزند خانواده است و برادر و خواهرانش در خارج زندگی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،ژیلا صادقی در ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. ژیلا صادقی دانش آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. ژیلا صادقی قبل از آغاز گویندگی در واحد دوبلاژ، در آموزش و پرورش تدریس می‌کرد و در سال ۱۳۷۰ در تست تلویزیون قبول شد اما پس از وقفه‌ای، از سال ۱۳۷۸ به عنوان مجری مقابل دوربین رفت و در طول این سال‌ها بازی در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم را هم تجربه کرده‌است.

سال ۱۳۷۰ در ۱۸ سالگی بعد از گرفتن دیپلم بطوری افتخاری در مناطق محروم مشغول تدریس شد تا اینکه در سال های دانشجویی در مدارس نمونه، معلم بود

ستاره‌ پسیانی (بازیگر) در پایه پنجم ابتدایی از شاگردان وی بودند !

در ۲ خرداد ۱۳۹۵ با محسن رجبی ازدواج کرد. محسن رجبی همسایه ژیلا صادقی در منطقه لواسان بودند، و ارتباط آنها در حد سلام و علیک بوده است و بعد از ۷ سال پیشنهاد ازدواج از طرف آقا بهشون شد و در ۱۸ فروردین ۹۴ رسما به خواستگاری رفته است و پس از یکسال در ۱۸ فروردین ۹۵ مراسم بله برون شد و دوم خرداد هم عروسی کردند. همسر ژیلا صادقی محسن رجبی رستوران دار می باشد.

سال ۱۳۸۰ با سریال «زیر آسمان شهر» بازیگری را شروع کرد سپس سال ۱۳۸۰ با فیلم «بی همتا» و سال ۱۳۸۲ با فیلم «خیلی دور خیلی نزدیک» وارد سینما شد

او در سریال «هزار چشم» و فیلم «من سالوادور نیستم» نیز حضور داشت

این مجری مشهور، رشته های ورزشی چون سوارکاری و تیر و کمان و غواصی را بطور حرفه ای آموخته است و به این رشته ها علاقه مند است ،به غیر از بهره مندی از هنر هفتم از هنرهای تجسمی نیز بی بهره نیست و دوره فوق ممتاز خطاطی را گذرانده و به هنر تذهیب را نیز آموخته است.

Visits: 112