زندگی نامه ژاله درستکار/بازیگر
زندگی نامه ژاله درستکار/بازیگر
ژاله درستکار متولد ۱۹ فروردین ۱۳۶۷ در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است، تحصیلکرده لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر می باشد که اولین بار توسط سعید آقاخانی کشف استعداد شد و حالا هم در تیم فوتسال هنرمندان حضور دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،ژاله درستکار در فروردین ماه سال ۱۳۶۷ بدنیا آمده اسـت. فعالیت های خودرا در بازیگری سینما ، تلویزیون و تئاتر ادامه میدهد. ژاله درستکار تحصیلات اش چندان ربطی بـه حرفه فعلی اش ندارد. او در رشته مهندس کامپیوتر تحصیل کرده اسـت.

پس از مدتی بدلیل علاقه ای کـه بـه این حرفه داشته اسـت، وارد بازیگری می‌شود. حضور بازیگری او همانا و شرکت در کلاس های خانم معتمد آریا همانا. ژاله درستکار در دوره های آموزشی و کلاس های بازیگری فاطمه معتمدآریا شرکت کرده اسـت. خانواده ژاله درستکار یک خانواده فرهنگی اسـت.

یک خانواده پنج نفره به دنیا آمده است. به غیر از خودش دارای دوخواهر دیگر نیز دارد. از اولین کار او میتوان به سریال خروی به کارگردانی سعید آقاخانی اشاره داشت.

البته قبل از ورود به طور رسمی در دوران دانش آموزی و مدرسه در جشنواره های و دانش آموزی و فعالیت های فرهنگی شرکت می کرد و موفقیت های زیادی نیز در این زمینه کسب کرده است.

اولین حضور او در تلویزیون با سریال خروس به کارگردانی سعید آقاخانی بود، وی قبل از بازی در این سریال فکر میکرد که باید وارد صحنه و لباس شود سپس در دنیای تصویر فعالیت کند اما اعتماد سعید آقاخانی به وی باعث شد خیلی زود پا به عرصه بازیگری بگذارد.

Visits: 33