زندگی نامه پژمان بازغی/عکس همسر و فرزند+حواشی طلاق
زندگی نامه پژمان بازغی/عکس همسر و فرزند+حواشی طلاق
پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون و مجری اهل ایران است،۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانوادهٔ ۵ نفره در تهران متولد شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در شهر تهران است. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.

او در یک خانواده ۵ نفره متولد شده و زمان در زمان کودکی و نوجوانی بخاطر شغل پدرش در شهرهای مختلفی زندگی و رشد کرده است. او دوره ای از کودکی را در شهر تهران گذرانده و سپس با پیروزی انقلاب اسلامی خانواده او به رشت کوچ می کنند.

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال ۱۳۸۶ با یکدیگر ازدواج کردند. مستانه مهاجر متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۵۳ در تهران میباشد، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال ۱۳۸۶ با یکدیگر ازدواج کردند. مستانه مهاجر متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۵۳ در تهران میباشد، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

دختر پژمان بازغی نفس در سال ١٣٨٧ متولد شد. دخترم آزاد است هر رشته‌ای را که دوست دارد انتخاب کند، منتهی در کمال دانش و آگاهی، دلم می‌خواهد دخترم دنیا دیده شود و با کشورهای مختلف جهان آشنا شود، اگر دوست داشت در سینما باشد، من مخالفت نمی‌کنم.

از سال ۱۳۹۹ خبرهای طلاق پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در مقاطع مختلفی پخش می شد اما هر بار با تکذیب دو طرف به فراموشی می رفت.

در نهایت اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر طلاق این زوج هنری در بین اهالی هنر قوت گرفت و در نهایت این دو با پاک کردن تمام عکس های مشترک خود از صفحه های مجازیشان تلویحا خبر جدایی خود را تایید کردند ولی بصورت رسمی صحبتی تاکنون نکردند.

Visits: 59