زندگی نامه پوریا حسین خانزاده/والیبالیست
زندگی نامه پوریا حسین خانزاده/والیبالیست
پوریا حسین خانزاده متولد ۱ تیر ۱۳۸۳ در بابل مازندران، والیبالیست است، دیپلمه بوده که والیبال را از کودکی آغاز کرده و با درخشش در رده نوجوانان تیم ملی نامی برای خود دست و پا کرد و سال ۱۴۰۱ با بازی در تیم لبنیات هراز آمل به عنوان پدیده لیگ شناخته شد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،پوریا حسین خانزاده متولد ۱ تیر ۱۳۸۳ در بابل والیبالیست ایرانی است.

پوریا خانزاده دارای قد ۱٫۹۸ متر و اهل بابل است و اصالتا شمالی می باشد. وی سابقه بازی در تیم های شهداب یزد، هراز آمل، فولاد سیرجان، تیم ملی ایران نوجوانان ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد و هم اکنون در تیم ملی والیبال ایران مشغول فعالیت است. پوریا حسین خانزاده در لیگ برتر والیبال فصل ۱۴۰۱ به عنوان پدیده لیگ شناخته شد .

یکی از حامیان و مشوق های پوریا برای ورود به والیبال، خانواده اش بودند و او را از دوران کودکی به سمت این ورزش سوق دادند. خانزاده در حال حاضر برای هراز آمل به میدان می رود

پوریا خانزاده امسال پدیده سال و همینطور سومین مرد والیبال ایران لقب گرفت و در این باره گفت: نمی‌خواهم درخششم در والیبال ایران کوتاه مدت باشد و خیلی زود محو شوم. همه تمرکز من رسیدن به بالاترین سطح در والیبال است.

او هم اکنون در پست دریافت کننده قدرتی برای تیم ملی والیبال ایران و هراز آمل بازی می‌کند وی در مسابقات والیبال جوان‌ جهان جز بازیکنان ایرانی بود که تاثیر زیادی در قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران داشت.

باشگاه کنون پوریا حسین خانزاده باشگاه والیبال فولاد سیرجان ایرانیان یا هراز آمل بوده و در تیم های شهداب یزد، هراز آمل، تیم ملی ایران نوجوانان ایران و تیم ملی والیبال ایران بازی کرده است.

Visits: 121