زندگی نامه پانته آ پناهی ها/بازیگر و منشی صحنه
زندگی نامه پانته آ پناهی ها/بازیگر و منشی صحنه
پانته آ پناهی ها متولد 9 آذر 1356 در تهران ، بازیگر تئاتر و سینما است فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از موسسه آموزش عالی سوره می باشد که بطور اتفاقی بدلیل صدای جذابش وارد تئاتر و سپس منشی گری صحنه شد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،پانته آ پناهی ها متولد ۹ آذر ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر تئاتر و سینما است، فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از موسسه آموزش عالی سوره می باشد که بطور اتفاقی بدلیل صدای جذابش وارد تئاتر و سپس منشی گری صحنه شد.

این بازیگر مشهور تئاتر و سینما با آن چهره و بازی جذابش در نقش های متفاوتی از پیرزن روستایی “ننه آقا” در فیلم نفس بگیر تا نقش “شربت” درر سریال شهرزاد خوش درخشیده است.

پانته آ پناهی ها یک بازیگر تئاتر حرفه‌ای است و در این زمینه فعالیت زیادی داشته است اما با توجه به چهره و صورت متفاوتش با آن موهای سفید، این روزها در سریال‌ها و فیلم های مختلفی نقش آفرینی می‌کند. او آنچنان جذاب بازی می‌کند که خیلی سریع توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند.

او در سریال بانوی عمارت در نقش افسرالملوک با بازیگرانی چون غزل شاکری، شبنم فرشادجو، مریم مومن و حسام منظورهمراه بود، به نظر می رسد پانته آ پناهی ها ازدواج نکرده و مجرد می باشد ولی اطلاعات زیادی از زندگی ایشان در دسترس نیست

Visits: 10