زندگی نامه هنگامه حمیدزاده/بازیگر سینما و تلویزیون
زندگی نامه هنگامه حمیدزاده/بازیگر سینما و تلویزیون
هنگامه حمیدزاده متولد ۴ بهمن ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل کانون سینماگران جوان می باشد، فعالیت خود را با سینما شروع کرد سپس وارد قاب تلویزیون شد و دیپلم افتخار از جشنواره فجر را هم دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،هنگامه حمیدزاده متولد ۴ بهمن ۱۳۶۷ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است، فارغ التحصیل کانون سینماگران جوان می باشد ، فعالیت خود را با سینما شروع کرد سپس وارد قاب تلویزیون شد و دیپلم افتخار از جشنواره فجر را هم دارد.

علاقه اش باعث شد دوره های بازیگری را در یکی از با سابقه ترین ، معتبرترین و موفق ترین مراکز آموزش سینمایی کشور یعنی کانون سینماگران جوان تجربه کند

هنگامه حمیدزاده بازیگری را با سریال سایه تنهایی در ۱۹ سالگی و در سال ۸۶ آغاز کرد اما یکسال بعد با سریال بزنگاه بکارگردانی رضا عطاران و فیلمنامه سروش صحت در نقش فرزانه دیده شد.

در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۰ ساله بود اولین بار بعد از تست در فیلم سینمایی آل بکارگردانی محمدرضا رحمانی در کنار بازیگرانی چون الناز شاکردوست ، حامد بهداد و پوریا پورسرخ جلوی دوربین سینما رفت.

هنگامه حمیدزاده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم اشباح در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده است.

هنگامه حمیدزاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

Visits: 11