زندگی نامه هلیا امامی/بازیگر
زندگی نامه هلیا امامی/بازیگر
هلیا امامی متولد مردادماه سال ۶۸، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اسـت. وی دوره بازیگری خودرا زیر نظر مرحوم حمید سمندریان طی کرد و آن گونه وارد عرصه هنر در کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،هلیا امامی متولد ۲۱ مرداد سال ۱۳۶۶ در تهران می باشد. او به جز بازیگری در حرفه مدلینگ هم فعالیت می کند و هم اکنون با یکی از برندهای مطرح ایرانی همکاری میکند.

وی در سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۰ ساله بود در کلاس های مرحوم حمید سمندریان ثبت نام کرد سپس تا مدت ها در تئاتر اتود زد و یاد گرفت.

در نهایت سال ۱۳۸۹ توسط استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد و با نمایش «اتاق تاریک» وی اولین بار در جشنواره تئاتر شهر کنار سوسن پرور بروی صحنه رفت.

وی پس از چندین سال ایفای نقش در تئاتر، بازیگری در ۲ تله فیلم بنام‌های “غزل و بزرگراه سینمایی شیرین” و “ساکن کلبه چوبی” راکه بـه کارگردانی داوود توحید پرست و حسین لیالستانی بود، تجربه کرد. هلیا امامی برای نخستین بار در ۲۴ سالگی پا بـه عرصه سینما گذاشت.

نخستین فیلمی که هلیا امامی در آن ایفای نقش کرد، فیلم تقدیر نهایی به کارگردانی محسن توکلی بود، در این فیلم در کنار پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری ایفای نقش کرد. بازی در کنار این بازیگران به تجربه او افزود.

امامی اولین بار با سریال لژیونر در سال ۹۶ وقتی ۲۸ ساله بود وارد قاب تلویزیون شد اما دومین تجربه او در رمضان ۹۸ با سریال از یادها رفته در نقش مهربانو بود.

هلیا امامی به شدت طرفدار بارسلونا اسپانیا است و در یکی از بازیها با حضور در استادیوم نیوکمپ تیم محبوب خود را از نزدیک تشویق کرد.

Visits: 42