زندگی نامه هدیه بازوند/بازیگر سریال نون خ
زندگی نامه هدیه بازوند/بازیگر سریال نون خ
هدیه بازوند متولد ۲۷ مراد ۱۳۶۶ در بندرعباس ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که با گذراندن دوره های بازیگری از تلویزیون بصورت جدی وارد این عرصه شد و حالا در سینما حضور دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،هدیه بازوند هنرپیشه ایرانی در تاریخ ۲۷ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ در بندر عباس زاده شده است، و اصالتا کرمانشاهی است. هدیه بازوندفارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد.

هدیه بازوند در خانواده ای ۵ نفره در بندرعباس به دنیا آمد اما اصالتا کرد و اهل کرمانشاه می باشد.

او دارای یک برادر بزرگتر از خودش به نام حسن و برادری کوچکتر از خودش به نام احمد است. او زبان فارسی کرمانشاهی را خیلی خوب بلد بوده اما زبان کردی را تنها متوجه می شود ولی نمی تواند صحبت کند.

در سال ۹۷ وقتی ۳۱ ساله بود با سریال هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی اولین تجربه بازیگری خود در جلوی دوربین را بدست آورد.

او سپس نقش کوتاهی در فیلم سینمایی آنجا همین ساعت بکارگردانی سیروس الوند؛ کنار چهره هایی چون پرویز پرستویی و ماهور الوند ایفاکرد.

خانم هدیه بازوند در نوروز ۹۸ با سریال نون خ به کارگردانی آقاخانی در نقش روژان به قاب تلویزیون بازگشت و در فصل دوم و سوم این سریال از بازیگران نقش اصلی بود.

ندا قاسمی ، شقایق دهقان ، صهبا شرافتی و نسرین مرادی نیز در کنار هدیه بازوند در سریال نون خ حضور پررنگ دارند.

Visits: 11