زندگی نامه نیکی مظفری/عکس نیکی و پدرش مجید مظفری
زندگی نامه نیکی مظفری/عکس نیکی و پدرش مجید مظفری
نیکی مظفری متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما و تئاتر است، تحصیلکرده رشته معماری و طراحی لباس می باشد که دبیرستان تجربی خوانده و قرار بود داروساز شود اما تغییر مسیر به سمت هنرستان داد و از هفت سالگی تجربه بازیگری دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،نیکی مظفری تنها فرزند مجید مظفری بازیگر سینما است. وی متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۶ و دارای مدرک کاردانی معماری از لندن است، تنها ۱۸ سال داشت که مادرش را به علت بیماری از دست داد و از سال ۱۳۸۴ به همراه پدر زندگی می‌کند.

برای تحصیل در دانشگاه رشته معماری را انتخاب کرد چون بازیگری را بصورت تجربی نزد پدر و در سال هایی که در پشت صحنه حضور داشت تجربه کرده بود همچنین به مدت دو سال در کلاس های استاد سمندریان شرکت کرده بود او علاوه بر بازیگری در رشته طراحی صحنه و لباس نیز دستی بر آتش دارد و در بسیاری از پروژه های در پشت صحنه با سمت های مختلف مثل برنامه ریز و مدیر تولید و … به فعالیت پرداخته است.

وی در جشنواره فیلم فجر ۹۴ برای اولین بار با پدرش در جشنواره به طور همزمان حضور داشت خودش با فیلم نقطه کور مهدی گلستانه و مجید مظفری با فیلم کفش هایم کو کیومرث پور احمد حضور داشت.

نیکی مظفری تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد . پدر نیکی مظفری در خصوص داماد ایده آل خود گفته است : شخصیت آدم ها برای من مهم است.

یعنی در ازدواج نیکی من بیشتر به شخصیت طرف توجه می کنم چون اگر او از شخصیت خوب و با ثباتی برخوردار نباشد، از لحاظ اقتصادی و درآمدزایی هم دچار مشکل خواهدشد. منظورم این است که شخصیت خوب سرچشمه مهمی از زندگی است و دارایی و… را نیز همراه خودش دارد.

Visits: 45