زندگی نامه نسرین بابایی/بازیگر
زندگی نامه نسرین بابایی/بازیگر
نسرین بابایی متولد ۱ اسفند ۱۳۵۸ در گیلان ، بازیگر تئاتر و تلویزیون است، دانش آموخته رشته نقاشی می باشد که از دبیرستان فعالیت بازیگری خود را شروع کرد تا اینکه در ۳۹ سالگی با سریال «وارش» چهره اش به شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،خانم بابایی فعالیتش را از دوران دبیرستان و از دوران دانش آموزی از تئاتر شروع کرده و از بازیگران سرشناس شبکه گیلان و همچنین رادیو نیز می باشد.

اولین حضور او روی پرده نقره‌ای سینما در فیلم سکوت رعنا در سال ۱۳۹۳ به کارگرانی بهزاد رفیعی رقم خورد. بابایی در این فیلم با بازیگرانی مانند علیرضا عباسی، اکبر پوریاک نیا، محمد نوری و یوسف علی جانوری هم بازی بود و با بازی در فیلم ناهید وارد جشنواره کن شد و در حال حاضر یکی از بازیگران خوب شبکه گیلان است و همچنین در رادیو نیز فعالیت دارد.
ایشان علاوه بر بازیگری در رادیو نیز فعالیت دارد

خانم بابایی سالها پیش ازدواج کرده و صاحب یک دختر بنام یوهانا است که متولد ۱۳ تیر ۱۳۸۳ است.

تنها دخترش یوهانا که از سه سالگی کار بازیگری را شروع و در سریال بازارچه در ۷ قسمت، در تله فیلم لنج گیل بابا و سریال خورم گبان و تله فیلم آغاز و فیلم شکایت یک زن ایفای نقش کرد.

نسرین بابایی در سال ۱۳۹۷ در سریال ” وارش ” به کارگردانی احمد کاوری و در نقش میانی وارش بسیار دیده شد. نسرین بابایی در مورد حضورش در سریال وارش می گوید از طریق آقای کامبیز دارایی که مجری طرح سریال بودند برای بازی در نقش وارش به کارگردان معرفی شدم و آقا ی کاوری هم به من اعتماد کردند.

Visits: 16