زندگی نامه نرگس محمدی/بازیگر
زندگی نامه نرگس محمدی/بازیگر
نرگس محمدی (زادهٔ ۹ فروردین ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او ابتدا به تئاتر مشغول شد. نخستین حضور جدی سینمایی نرگس محمدی در فیلم ریسمان باز بود. او با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش مجموعهٔ تلویزیونی ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،نرگس محمدی متولد سال ۱۳۶۴ و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده،خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای ۵ نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. 

مادر او کارمند صدا و سیما بود و به همین جهت با محیط هنری آشنا شد. ضمن اینکه تمام اعضای خانواده اش به تماشای فیلم علاقه مند بوده اند، به همین دلیل برای شروع بازیگری تنها توصیه خانواده اش تمام کردن تحصیلات بود که پس از اتمام تحصیلات واردعرصه بازیگری می شود.

به صورت جدی بعد از دوره بازیگری وارد تئاتر شد تا اینکه سال ۱۳۸۳ در ۱۹ سالگی با فیلم «تنهایی باد» به کارگردانی وحید موسائیان جلوی دوربین رفت

سال ۱۳۸۷ در فیلم «اخراجی ها ۲» و سپس فیلم «آناهیتا» دیده شد اما شهرت اش با سریال «ستایش ۱» سعید سلطانی در سال ۱۳۸۹ شروع شد

نرگس محمدی که شهریور سال ۹۵ مهمان دورهمی مهران مدیری بود با کمال صداقت در این برنامه گفت مدتهاست خواستگاری ندارم.

چند ماه بعد در اردیبهشت ۹۶ نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرد خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدی در منطقه سعادت آباد تهران رسانه ای شد.

مراسم خواستگاری آنها با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد.

Visits: 12