زندگی نامه ناصر هاشمی/ماجرای ازدواج و طلاق
زندگی نامه ناصر هاشمی/ماجرای ازدواج و طلاق
ناصر هاشمی (هاشمی قرمزی) متولد 22 فروردین سال 1335 در لنگرود است. او بازیگر، دوبلر، فیلمنامه نویس و کارگردان است و برادرش مهدی هاشمی جزو بازیگریان معروف ایرانی است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،ناصر هاشمی متولد ۲۲ فروردین ۱۳۳۵، بازیگر، دوبلر، فیلم‌نامه‌نویس، و کارگردان است. نام اصلی او میرناصر هاشمی قرمزی است. وی هرچند در عرصه‌های مختلف فیلم‌سازی حضور داشته است اما بیشتر به‌عنوان بازیگر سینما و تلویزیون شناخته می‌شود.

ناصر هاشمی متولد لنگرود و فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

ناصر با تشویق برادرانش مهدی و محمود هاشمی به هنرهای نمایشی روی آورد و در دوره‌های دبیرستان در چندین نقش بسیار کوتاه در تئاترهای برادرش مهدی هاشمی بازی کرد و پس از آن فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۶۳ در چندین تئاتر، تله تئاتر، فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی به‌عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان وارد عرصه حرفه‌ای شد.

ناصر هاشمی همسر اسبق سیما تیرانداز در سال ۷۲ با همسرش آشنا شد و در سال ۷۴ با یکدیگر ازدواج کردند. نحوه آشنایی این دو هنرمند از آنجایی که هر دو بازیگر بودند در یکی از تئاترهای شهر هم بازی بودند، همین موضوع باعث آشنایی بیشتر و شناخت اخلاق و خوی همدیگر شد تا اینکه بعد از گذشت ۲ سال با یکدیگر ازدواج کردند.

اما این آشنایی و ازدواج مدت خیلی زیادی دوام نیاورد و در سال ۸۲ از یکدیگر جدا شدند. علت جدایی این دو بازیگر رسانه‌ای نشد؛ حتی خبر جدایی آن‌ها بعد از یک سال منتشر شد.

تیرانداز بعد از جدایی دوباره ازدواج کرده و همسرش مجید جوزانی است که هیچ فعالیت هنری ندارد و یک پسر به نام آریانا دارد.
سیما تیر انداز بازیگر ایرانی متولد ۹ شهریور ۴۹ میباشد.

بازی درخشان او در سریال سمندون که خودش کارگردانش بوده و پدر سالار و گلنار و گربه آواره خوان و …. از به یاد ماندنی ترین نقش های نوستالژی و قدیمی او می باشد.
او در سریال و فیلم هایی چون خانه پدری ، شکلاتی، خانه دیگری، روزگار قریب، ماه پنهان است و ….حضور داشته است.

Visits: 7