زندگی نامه میلاد کی مرام/کودکی تا شهرت
زندگی نامه میلاد کی مرام/کودکی تا شهرت
متولد 4 اردیبهشت1٣65 در بندر انزلی بازیگر سینما و تلویزیون است. او دارای فوق دیپلم الکترونیک و از شاگردان مسعود کیمیایی است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،میلاد کی مرام بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۵ در بندر انزلی است.
میلاد کی مرام در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۳۶۵ در بندر انزلی متولد شد. او دارای فوق دیپلم الکترونیک است. او از شاگردان مسعود کیمیایی است. به گفته خودش او از شاگردان اول کلاس مسعود کیمیایی است.. وی عضو باشگاه والیبال هنرمندان است و طرفدار سرسخت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی می‌باشد. او سومین و آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و برادر بزرگ‌تر دارد.

کی‌مرام در سال ۹۰ با سریال نابرده رنج در نقش جابر به کارگردانی علیرضا بذر افشان توانست به خوبی شناخته شود.

او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

میلاد کی مرام در مصاحبه های خود گفته است که از دوران کودکی در لحظه زندگی می کردم و در همان زمان بر اساس هدف های کوتاه مدت و علاقه به فوتبال، تصمیم گرفتم وارد این ورزش شوم. از سن ۹ تا ۱۳ سالگی عضو بازیکنان تیم های پایه فوتبال ملوان بودم و با بازیکنانی چون مازیار زارع، سید جلال حسینی و علیرضا رمضانی به عنوان هم تیمی فوتبال بازی می کردم. اما متأسفانه پس از مدتی و در سن ۱۶ سالگی مصدوم شدم و به ناچار فوتبال را کنار گذاشتم.

میلاد کی مرام در ابتدای ورود خود به تهران به دلیل نداشتن مکانی برای خواب با سختی های بسیاری مواجه شد اما برای رسیدن به اهداف خود با انگیزه فراوانی تمام روزهای سخت و تنهایی را پشت سر گذاشت. در این میان آشنایی با خانم گلاب آدینه بازیگر مطرح سینما و تلویزیون سرنوشت میلاد کی مرام را تغییر داد.

میلاد کی مرام پس از قبول شدن در تست بازیگری برای بازی در سریال خواستگاران در سال ۱۳۸۶ مسیر جدیدی را در زندگی خود تجربه کرد که حاصل انگیزه بالا و تلاش های بی وفقه او بود. اکنون موفقیت و تغییر زندگی نامه میلاد کی مرام تا سفیر برند شدن درRonixحاصل پشتکار و سر سختی او در مسیر زندگی اش است.

کی مرام در سال ۱۳۸۷ در سریال شب هزار و یکم نقش آفرینی کرد. در سال ۱۳۸۹ با بازی در فیلم کوچه ملی وارد سینما شد تا این که در ۱۳۹۲ با حضور در فیلم خط ویژه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

Visits: 14