زندگی نامه میلاد میرزایی/از لکنت زبان تا دوبلوری و بازیگری حرفه ای
زندگی نامه میلاد میرزایی/از لکنت زبان تا دوبلوری و بازیگری حرفه ای
میلاد میرزایی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۹ در بابل ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر و دانشجوی انصرافی دانشگاه شهید بهشتی می باشد که از تئاتر شروع کرد و تجربه حضور در رادیو و دوبله هم دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،میلاد میرزایی متولد ۳۰ شهریور سال ۱۳۶۹ در بابل است. وی دارای لیسانس بازیگری می باشد و از دوبلاژ شروع کرده و به واسطه چهره اش به بازیگری هم روی آورده است.

میلاد میرزایی در یک خانواده ۵ نفره به دنیا آمده و یک خواهر به نام فاطمه و یک برادر به نام محمد دارد و خودش فرزند سوم خانواده است او می گوید ما خانوادگی طرفدار استقلال هستیم و خود من یک طرفدار چند آتیشه هستم.

فعالیت جدی خود را از اواخر سال ۱۳۸۳ وقتی ۱۵ ساله شد با تئاتر در شهر ساری شروع کرد او به دلیل لکنت زبان روزانه تا ۱۷ ساعت تمرین فن بیان می کرد تا اینکه بعد از شش ماه مشکل تکلم خود را رفع کرد. تن صدا و طرز بیانی که داشت او را در سال ۱۳۸۵ به عرصه رادیو کشاند و سپس در قامت دوبلور و گوینده فعالیت چشمگیری داشت و هنوز هم ادامه دارد.

سال ۸۴ بود که کم کم با موسیقی آشنا شد و اکنون یکی از دغددغه هایش می باشد، او می نویسد و می سراید و حالا در تدارک اولین آلبوم خود می باشد. میلاد سه تجربه موفق در نقش اول را با شبکه استانی ساری به دست آورد.

میلاد میرزایی در سریال بانوی عمارت در کنار بازیگرانی چون حسام منظور ، مریم مومن ، رامتین خداپناهی و نیکی نصیریان در نقش رشید خواستگار فخرالزمان را بازی کرد.

در سال ۱۳۹۴ و در ۲۵ سالگی با فیلم ماه در جنگل بازی در سینما را هم تجربه کرد تا اینکه در سرزمین کهن نیز جلوی دوربین رفت.

Visits: 6