زندگی نامه میلاد عبادی پور/عکس والیبالیست تیم ملی و همسرش
زندگی نامه میلاد عبادی پور/عکس والیبالیست تیم ملی و همسرش
میلاد عبادی ‌پور قره ‌حسنلو در تاریخ 25 مهر سال 1372 در ارومیه متولد شده است. عبادی پور اهل روستای قره حسنلوی ارومیه می باشد. وی بازیکن والیبال است و عضو تیم ملی والیبال ایران است تحصیلکرده رشته تربیت بدنی واحد سماء از دانشگاه آزاد می باشد 

به گزارش پایگاه خبری شباویز،میلاد عبادی پور (متولد ۲۵ مهر ۱۳۷۲ در ارومیه) بازیکن والیبال و عضو تیم ملی ایران است. میلاد عبادی‌ پور اهل روستای قره حسنلوی ارومیه می باشد. همچنین در باشگاه والیبال اسکرا بلچاتوف لهستان هم بازی می کند. 

عبادی‌ پور اولین بازیکن ایرانی نام گرفت که در لیگ لهستان بازی می‌کند و تا الان خیلی افتخارات خوبی را از آن خود کرده اند. عبادی پور و میثم صالحی دوستان صمیمی هستند.

عبادی پور سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان ۲۰۱۳ و حضور در تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را کارنامه خود دارد.

عبادی پور با بازی‌های منسجم خود در لیگ برتر ایران، برای لیگ جهانی ۲۰۱۴ برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد و اولین بازی ملی خود را مقابل ایتالیا به انجام رساند. میلاد عبادی پور جوان‌ترین بازیکن ایران در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ بود.

میلاد عبادی پور در سال ۱۳۹۳ بعد از دو سال حضور در کاله به شهرداری ارومیه پیوست، اردیبهشت ۹۵ خبر ازدواج وی رسانه ای شد و او حالا متاهل است.

Visits: 61