زندگی نامه میترا رفیع/بازیگر
زندگی نامه میترا رفیع/بازیگر
میترا رفیع متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۳ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهران می باشد که از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و سال ۱۳۹۶ جلوی دوربین رفت و با سریال گیلدخت به شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،میترا رفیع بازیگر متولد ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۳ در شهر تهران است. او مدرک لیسانس و فوق لیسانس بازیگری از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه سراسری هنر تهران دارد.

میترا رفیع از سن ۶ سالگی فعالیت بازیگری خود را در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آغاز کرد.

میترا رفیع سابقه بازی در دو فیلم سینمایی “کلمبوس” به کارگردانی هاتف علیمردانی و “من می ترسم” به کارگردانی بهنام بهزادی را دارد.

میترا رفیع اولین تجربه بازیگری خود در جشنواره فجر را در ۱۴ سالگی (سال ۱۳۸۷ ) با نمایشی به نام نقطه چین ها به کارگردانی امیرحسین شفیعی به دست‌آورد و در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن تئاتر دانشگاهی و یک سال بعد جایزه بهترین بازیگر و کارگردان زن جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر را از آن خود نمود.

میترا رفیع بازیگری در تئاتر را با نمایش نامه های باغ آلبالو، مونولوگ کافه پولشری، اسب های پشت پنجره، دوزخ و نقطه چین ها تجربه کرده است.

میترا رفیع هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

میترا رفیع با بازی در سریال از سرنوشت در سال ۱۳۹۸ در نقش مه لقا در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد. او در سریال آخرین پناه نیز حضور موفقی داشته و به تازگی در سریال بی همگان نیز در کنار بازیگران مشهوری چون مهدی سلطانی، کمند امیر سلیمانی، سمیرا حسن‌پور و… به ایفای نقش پرداخته است.

Visits: 18