زندگی نامه مهشید جوادی/بازیگر تئاتر و تلویزیون
زندگی نامه مهشید جوادی/بازیگر تئاتر و تلویزیون
مهشید جوادی متولد ۲ بهمن ۱۳۷۴ در ارومیه ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی می باشد که از تئاتر شروع کرد و اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعال است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مهشید جوادی بازیگر جوان ایرانی متولد دوم بهمن ماه سال ۷۴ و اهل ارومیه است. در یک خانواده کم جمعیت بزرگ شده و تنها یک برادر دارد که متولد سال ۸۰ است.

این بازیگر تا قبل از اولین کار حرفه ایش به تحصیل می پرداخته و قصد آمدن به تهران را تا پایان تحصیلاتش نداشته است.

مهشید جوادی فارغ التحصیل رشته ی ریاضی کاربردی در مقطع کارشناسی است و تمایل دارد برای ارشد فیزیک تلاش کند .

او از ۱۴ سالگی در کلاس های گویندگی و خبرنگاری شرکت کرده است . پس از آن به بازیگری علاقمند شد .

مهشید جوادی در ارومیه به انجام کار تئاتر پرداخته و در ۲ سریال تلویزیونی برای شبکه استانی ارومیه کار کرده است که هر دو به زبان ترکی آذری بود.

این بازیگر به منظور پیشرفت در کارش محل تولدش را ترک کرد و به تهران آمد تا سرنوشت بازیگری خود را تغییر دهد . به اعتقاد او بازی در سریال های استانی کاری جز درجا زدن نیست .

این بازیگر جوان حرفه خود را در سال ۹۶ با سریال تلویزیونی «عمودی ها » ساخته ی محمدحجت ذیجودی بود . او در این سریال چندان دیده نشد اما توانست در کنار هنرمندانی چون اسدالله یکتا ، سید مهرداد و ضیائی و همچنین محسن یگانه و کیانوش گرامی به کسب تجربه بپردازد .

مهشید جوادی پس از این سریال در آنام بازی کرد .در پی فراخوان دادن عوامل این سریال ، مهشید جوادی به تهران رفت ، تست داد و انتخاب شد . او در این سریال نقش جوانی مارال را ایفا کرده است. او این نقش را بسیار دوست داشته و بر طبق گفته ی خودش وی را به یاد دوران بچگی خود می اندازد.

این بار در این سریال بسیار درخشید و توانست به خوبی از پس نقش محوله بربیاید و در تلویزیون به خوبی دیده شود

Visits: 11