زندگی نامه مهران نائل/بازیگر تئاتر و سینما
زندگی نامه مهران نائل/بازیگر تئاتر و سینما
مهران نائل متولد خرداد ۱۳۶۰ در اصفهان، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد، در کنار بازیگری حالا کارگردان و تهیه کننده است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،بازیگر ایرانی در سال ۱۳۶۰ در شهر اصفهان به دنیا آمده و در زمینه بازیگری در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت دارد.
وی فارغ التحصیل رشته لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی می باشد.

مهران نائل از نوجوانی به هنر علاقه مند بود و فعالیت در عرصه بازیگری را با تمرینات تئاتر دانشگاه آغاز کرد. این بازیگر چند سال اول را با تمرینات تئاتر گذراند. و پس از مدتی علاوه بر بازیگری به کارگردانی و حتی تهیه کنندگی پرداخت.

مهران نائل برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ با بازی در سریال تلویزیونی گل های گرمسیری ساخته محمد مهدی عسگرپور از قاب تلویزیون دیده شد البته این سریال در سال ۹۶ فیلمبرداری شده بود و یک سال بعد از تلویزیون پخش شد.

مهران نائل اولین نقشی که در سینما ایفا کرد در فیلم “آخرین نقش” بود و سپس در آثاری چون اتوبوس شب، کیمیا و خاک، بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت.

مهران نائل با بازی در سریال پربیننده شهرزاد بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. او درباره بازی در سریال شهرزاد می گوید: مقابل دوربین حسن فتحی، آدم محکوم به خوب بودن است نقش “نادر ارشد” از جهات بسیاری برایم ارزشمند است. فیلمنامه خوب، ایفای نقش مقابل دوربین کارگردانی کاربلد و با تجربه و بودن میان بازیگرانی که آنها را دوست دارم و بسیار حرفه ای اند برایم افتخار بود و ارزشمند است.

مهران نائل ازدواج کرده و متاهل است. آنها به تازگی در خرداد ماه ۱۳۹۸ صاحب یک فرزند شدند.

مهران نائل از دوران کودکی به موسیقی علاقه داشت و یادگیری سه تار را از همان موقع آغاز کرد . وی از ۱۲ سالگی به طور پیشرفته به نواختن ساز دهنی پرداخت و اکنون به طور حرفه ای در این عرصه فعالیت می کند.

Visits: 5