زندگی نامه مهران ضیغمی/بازیگر
زندگی نامه مهران ضیغمی/بازیگر
مهران ضیغمی متولد ۲۷ مرداد ۱۳۷۰ در تهران ، بازیگر و مدل است، فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر می باشد که از ۶ سالگی جلوی دوربین رفت و سپس بعنوان فتومدل فعالیت داشت و دستی هم در کار عکاسی دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مهران ضیغمی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۲۷ مرداد ۱۳۷۰ در تهران می باشد. او علاوه بر تحصیل در رشته کارگردانی تئاتر و بازیگری در زمینه مد و لباس نیز کم و بیش فعالیت می کند. او فرزند ارشد خانواده است و یک برادر کوچکتر به نام “عرفان” دارد.

مهران ضیغمی در سال نخست شرکت در کنکور سراسری با کسب رتبه سه رقمی موفق به قبولی در رشته میکروبیولوژی شد. اما به موجب عدم علاقه در این عرصه به صورت مجدد خواستار شرکت در کنکور سراسری هنر شد. وی چهار سال در رشته کارگردانی تئاتر به تحصیل ادامه داد و لیسانس کارگردانی تئاتر دارد.

مهران ضیغمی در سال ۱۳۷۶ با ایفای نقش در فیلم “پشت دیوار شب” وارد قاب صدا و سیما ایران شد. فیلم سینمایی پشت دیوار شب به کارگردانی مهران تاییدی به تولید رسیده است. 

این چهره در طی یک مصاحبه عنوان کرد: ” من در ۶ سالگی فعالیت هنری ام را در عرصه سینما آغاز کردم. در آن زمان یکی از دوست های پدرم به نام دکتر خسروی من را به آقای تاییدی معرفی کردند.”

دومین تجربه بازیگری مهران ضیغمی به ایفای نقش در سریال “دنیای شیرین” باز می گردد. فیلم تلویزیونی دنیای شیرین در سال ۱۳۷۶ به کارگردانی بهروز بقایی تولید شده است. این چهره پس از هنر نمایی در فیلم دنیای شیرین برای بازی در سریال ” تولدی دیگر” دعوت شد.  

مهران ضیغمی در سال ۱۳۹۳ پس از هنر نمایی در مجموعه تلویزیونی ” آخرین بازی” برای مدتی از دنیای بازیگری فاصله گرفت. وی در بازه زمانی هشت سال که در فیلم های تلویزونی شرکت نمی کرد، در عرصه تئاتر مشغول فعالیت بود. 

زین پس مهران ضیغمی با حضور در فیلم ناخونک در سال ۱۳۹۸ به کارگردانی یزدان فتوحی به قاب صدا و سیما بازگشت. وی در سال ۱۴۰۰، در مجموعه تلویزونی پلاک ۱۳ به ایفای نقش پرداخته است. 

مجموعه تلویزیونی پلاک ۱۳ با ژانری کمدی به وسیله ی یکی از کارگردانان و تدوین گران سرشناس ایرانی به نام آرش معیریان به تولید رسیده است. 

Visits: 6