زندگی نامه مهتاب ثروتی/کارنامه هنری و افتخارات
زندگی نامه مهتاب ثروتی/کارنامه هنری و افتخارات
مهتاب ثروتی متولد ۲ بهمن ۱۳۷۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی می باشد که از عکاسی در پشت صحته شروع کرد سپس بعنوان بازیگر وارد تئاتر شد و حالا در سینما و تلویزیون می درخشد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مهتاب ثروتی متولد ۲ بهمن ۱۳۷۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی می باشد که از عکاسی در پشت صحنه شروع کرد سپس بعنوان بازیگر وارد تئاتر شد و حالا در سینما و تلویزیون می درخشد.

در یک خانواده ۵ نفره زندگی می کند و یک برادر به نام امیر و یک خواهر به نام نگین دارد.

این بازیگر جوان و خوش چهره مهتاب ثروتی بازیگری را با تئاتر ایران استرالیا آغاز نمود و همچنین وی عکاس فیلم های سینمایی مثل هدیه و فیلم آخرین زمزمه و سریال روح الله هم بوده است.

او بازیگری در سینما را با بازی در فیلم متولد ۶۵ شروع کرد و بازیگری در تلویزیون را با بازی در سریال کیمیا در نقش سلما در سال ۹۲ آغاز کرد مهتاب ثروتی در جدید ترین بازی خود در تلویزیون در سریال سرباز به ایفای نقش پرداخته است.

این مجموعه تلویزیونی که براساس فیلم نامه ای از مسعود بهبهانی نیا ساخته شده ، با محوریت زندگی بانوی جوانی به نام «کیمیا پارسا» با بازی مهراوه شریفی نیا در سه مقطع زمانی قبل و حین انقلاب ، آغاز جنگ ، دوران جنگ ایران و عراق و زمان حال روایت می شود.

او در سال ۱۳۹۵ در فیلم «متولد ۶۵» به کارگردانی مجید توکلی ایفا نقش کرد.

تجربه دیگر او در تلویزیون نیز حضور در سریال در جستجوی آرامش به کارگردانی سعید سلطانی می باشد که تابستان ۹۶ از شبکه تهران پخش گردید.او در این سریال در نقش سارا ظاهر شد.

وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

مهتاب ثروتی سال ۱۳۹۸ در فیلم درام «شیطان وجود ندارد» به کارگردانی محمد رسول اف بازی کرد که این فیلم برنده جایزه خرس طلایی جشنواره برلین شد

خودش می گوید همیشه دلم میخواست با آقای رسول اف بخاطر نگاهی که دارد همکاری کنم ، وقتی به من زنگ زدند و دعوت به کار کردند با آغوش باز پذیرفتم

Visits: 3