زندگی نامه مرجان شیرمحمدی/ماجرای آشنایی و ازدواج با بهروز افخمی
زندگی نامه مرجان شیرمحمدی/ماجرای آشنایی و ازدواج با بهروز افخمی
مرجان شیرمحمدی متولد ۲۲ آذر ۱۳۵۲ در تهران ، بازیگر است، با نقاشی هنر را از نوجوانی شروع کرد سپس وارد بازیگری شد تا اینکه نوشتن جهان بینی اش را گسترده تر کرد و حالا دو فرزند از دو ازدواج خود دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مرجان شیرمحمدی، بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است،  فروردین ۱۳۵۲ به دنیا آمد، از ۱۳۶۵ تا ۱۳۷۱ زیر نظر آیدین آغداشلو نقاشی را فراگرفت. در ۱۳۷۴ وارد کارگاه آزاد بازیگری شد و سپس به مدرسهٔ تئاتر سمندریان رفت.

در ۱۳۷۵ وارد عرصهٔ بازیگری شد. از وی دو رمان و دو مجموعه داستان به چاپ رسیده است. وی برای اولین کتاب خود برنده ی جایزه کتاب سال بنیاد گلشیری شد. تا کنون دو فیلم بلند سینمایی از داستان های او ساخته شده است.

دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی از داستان “بابای نورا” و آذر،شهدخت،پرویز و دیگران از داستانی به همین نام به کارگردانی بهروز افخمی، همچنین خانه فرهنگ های جهان در کشور آلمان از این نویسنده تجلیل کرده است.و یکی از داستا های وی به زبان آلمانی ترجمه شده است.

مرجان شیرمحمدی چندین سال قبل ازدواج کرد و حاصل آن ازدواج  یک فرزند پسر بنام ماکان شد که بعد از مدتی مرجان شیرمحمدی از همسرش جدا شد. در سال ۱۳۸۳ مجددا با بهروز افخمی (بهروز افخمی زاده ۳ آبان ۱۳۳۵ در تهران کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران) ازدواج کرد. 

بهروز افخمی یکبار قبل ازدواج کرده، همسر سابقش ناهید طلوع بوده است، ناهید طلوع از فعالان عرصه پشت صحنه در کار چهرپرداری، طراح صحنه و منشی صحنه فعالیت داشته است و بعد از جدایی از او با مرجان شیرمحمدی ازدواج کرده است. از ازدواج مرجان شیرمحمدی با بهروز افخمی پسری به نام آهیل دارد که متولد کشور کانادا است.

بهروز افخمی: ما اولین بارده سال پیش همدیگر را دیدیم ولی چند سال نشد که اورا ببینم .تا فیلم فرزند صبح که مرجان برای تست گریم آمد .بعد از فرزند صبح موقعیتی پیش آمد که ما همدیگرا بیشتر بشناسیم و ازدواج کنیم . اساسا ما خیلی شبیه هم هستیم فکر می کنم که اگر مرجان ۱۷- ۱۸سال سن اش بیشترو مرد بود دقیقا می شد من!

Visits: 16