زندگی نامه مجید واشقانی/زندگی هنری+حواشی
زندگی نامه مجید واشقانی/زندگی هنری+حواشی
مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران یکی از بازیگران کم حاشیه ایرانی است که با سریال مسیر انحرافی به مخاطبان تلویزیون معرفی شد، اما نقش‌های متفاوت او در دو سریال هوش سیاه و میکائیل شهرت او را بیشتر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مجید واشقانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۶ ام خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در تهران بوده و فارغ ‌التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است.

مادرش زنی خانه‌دار و پدرش بازنشسته ارتش نیروی هوایی است. این بازیگر فرزند اول خانواده محسوب می‌شود و تنها خواهرش به حرفه مربیگری ورزش اشتغال دارد.

علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد. مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد سپس از همین کلاس ها وارد بازار کار حرفه ای شد.

با پوریا پور سرخ در دوره های تکمیلی بازیگری در سال ۸۰ هم کلاسی بود.

با سریال مسیر انحرافی در سال ۱۳۹۰ چهره اش شناخته شد و بعد در مجموعه مختلف زیر هشت، هوش سیاه، ماتادور در نقش های پلیسی به شهرت رسید.

سریال های مطرح وی می توان به زیر هشت، پایتخت یک ، مسیر انحرافی ، خانه اجاره ای ، ماتادور، میکائیل، امین ، برادر، زیرپای مادر، آنام، روزهای بی قراری و … اشاره داشت.

وی بر عکس تلویزیون حضور کمرنگی در سینما داشته و تاکنون در فیلم های شورعشق ، جنایت و جنحه ، ناسپاس، هاری و ناسپاس حضور داشته است.

همسر مجید واشقانی هنوز هیچ دختر خانم خوشبختی نیست و او تنها یک بار عاشق شده است که این عشق در سال ۱۳۸۳ به پایان رسید. نخستین تجربه عشق و عاشقی این بازیگر جوان در راه شمال بود که با یک دختر خانم تهرانی آشنا شد و این رابطه پس از مدتی کوتاه تمام شد و به ازدواج ختم نشد.

در بسیاری از سایت ها، عکس همسر مجید واشقانی منتشر شده است که این عکس صحت ندارد. وی هچنین فرزندی ندارد و گفته است که پس از ازدواج با همسرم دوست دارم خیلی زود پدر شوم.

همچنین او در برنامه‌ای با نام پنجره‌ها در شبکه‌ی آموزش به عنوان مجری حضور داشته است.

وی در رابطه با مجری گری می‌گوید: «سابقه اجرای من به حدود ۱۴ و ۱۵ سال پیش برمی‌گردد. به نظرم اگر در هر زمینه‌ای استعداد، توانایی و انگیزه داشته باشید، می‌توانید آن کار را انجام دهید و هیچکس، نمی‌تواند بگوید چرا این کار را انجام می‌دهید.»

Visits: 64