زندگی نامه مجتبی شفیعی/کمدین و گوینده
زندگی نامه مجتبی شفیعی/کمدین و گوینده
مجتبی شفیعی متولد ۷ مهر ۱۳۶۷ در اصفهان بازیگر و کمدین اینستاگرامی است فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت دانشگاه فردوس مشهد است که در کنار گویندگی رادیو کار دوبله و بازیگری انجام می دهد که شهرت اش با برنامه زود نیوز شروع شد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مجتبی شفیعی طنز پرداز و گوینده ایرانی متولد هفتم مهرماه سال ۱۳۶۷ در اصفهان است در یک خانواده پرجمعیت با ۷ فرزند دیگر در شهر نایین اصفهان به دنیا آمد پدرش راننده اتوبوس بود به همین خاطر مدتی در تهران و چند سالی هم در مشهد زندگی کردند.

مجتبی شفیعی فارغ التحصیل رشته مدیریت در مقطع لیسانس است او در کنار کار گویندگی رادیو کار دوبله و بازیگری نیز انجام می‌دهد.

مجتبی شفیعی فعالیت خود را به صورت جدی از رادیو با ساخت آیتم‌های طنز برنامه اینجا ایران است در کنار خانم کیانی شروع کرد تا اینکه وارد بازیگری تئاتر شد.

اولین کار تلویزیونی مجتبی شفیعی در سن ۲۲ سالگی در سال ۱۳۸۹ و در اپیزود امانت‌دار سریال قصه‌های طبیان در کنار بازیگرانی چون مینا جعفرزاده رقم خورد

او به‌مدت سه سال در رادیو اینترنتی سرنا فعالیت کرد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت، سپس در سال ۹۷ با انتشار ویدیوهای اخبار زود نیوز، به‌شدت مورد توجه مخاطبان بود. همچنین او تجربه مجری‌گری برای برنامه تلویزیونی فرمول یک را دارد که به‌عنوان مجری خبرنگار چندسالی در آن مشغول بود.

او در سریال‌های قصه ‌ای تبیان و سوریخ، مستند آخرین روزهای زمستان و فیلم عروس خیابان فرشته به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است مجتبی شفیعی در برنامه شب‌آهنگی و تی‌ان‌تی شو حامد آهنگی هم حضور داشت

Visits: 22